تاریخ انتشار: 1399/05/19 22:57
کد خبر: 57457

باشگاه کورتریک نیازی به محمد نادری ندارد

باشگاه کورتریک نیازی به محمد نادری ندارد و اگر با پرسپولیس برای تمدید قرارداد نادری به توافق نرسد، او را به تیم دیگری قرض خواهد داد.
باشگاه کورتریک نیازی به محمد نادری ندارد

محمد نادری همچنان برای پرسپولیس بازی نمی کند و مسئولان باشگاه در گفت و گو با رسانه ها کماکان مدعی اند که مشکل این بازیکن مصدومیت است نه مسائلی که بین دو باشگاه پرسپولیس و کورتریک در جریان است.

باشگاه پرسپولیس مدعی است با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته و نظر فیفا در شرایط کرونا، نادری می تواند تا پایان لیگ فوتبال ایران و جام حذفی برای پرسپولیس به میدان برود و برخلاف آنچه که آنتورپ برای بیرانوند درخواست داده بود تا پرسپولیس حقوق دوماهه این بازیکن را در نظر بگیرد و پرداخت کند، نادری هیچ مشکلی در این خصوص ندارد. اما برخلاف این ادعا نادری چند هفته است که در ترکیب پرسپولیس بازی نمی کند و به نظر می اید ادعای مصدومیت او نیز چندان ادعای درستی نیست.

به هر روی می توان حدس زد که رد پای مطالبات قبلی نادری و اصرار مدیر برنامه هایش برای مذاکره مستقیم با باشگاه کوتریک در ابهام چند هفته اخیر کاملا دیده می شود.

اما نکته ای که بهتر است باشگاه پرسپولیس به آن توجه کند این است که برخلاف بسیاری از ادعاها، محمد نادری در پازل فنی و تاکتیکی این فصل کورتریک نیز جایی ندارد و شکی نیست که موضع باشگاه بلژیکی در قبال محمد نادری، عدم نیاز به حضور او در رقابت‌های فصل آینده است. در تائید این مطلب همین کافی است که بدانیم فصل جدید لیگ برتر فوتبال بلژیک آغاز شده و باشگاه کورتریک تمام اردوهای آماده سازی خود را بدون نادری انجام داده و کادر فنی این تیم برنامه های تاکتیکی خود را براساس بازیکنان حاضر در اردو چیده نه محمد نادری که سالهاست از این تیم دور است. بنابراین مطرح کردن ادعاهایی نظیر“درخواست کورتریک برای بازگشت نادری” چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که باشگاه کورتریک نیازی به محمد نادری ندارد و اگر باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد نادری با باشگاه بلژیکی به توافق نرسد، کورتریک این مدافع جوان را به تیم دیگری قرض خواهد داد. از این رو بهتر است پرسپولیسی ها به سادگی از تمدید قرارداد محمد نادری نگذرند و سیاست بهتری برای تمدید حضور این بازیکن چپ پا داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqmed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


2 رکورد بزرگ گل محمدی که در پرسپولیس شکسته شد!