تاریخ انتشار: 1399/05/27 22:08
کد خبر: 56949

آذری: نکونام روزی سرمربی تیم‌ملی می‌شود

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: تلاش کردیم همه چیز را تحت کنترل خودمان در بیاوریم و در مورد مسائل مختلفی فکر کردیم که از این پس کسی به فولاد ضربه نزند.
آذری: نکونام روزی سرمربی تیم‌ملی می‌شود

سعید آذری با اشاره به تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: در بازی با پارس حق‌مان کسب پیروزی بود، اما حق ما خورده شد. با این حال، پس از این دیدار به خودباوری رسیدیم و باید برای برد مقابل تراکتور در آخرین هفته از لیگ آماده شویم.

وی افزود: رقابت با تیمی مثل تراکتور واقعا سخت است، زیرا آن‌ها از چند بازیکن ملی‌پوش استفاده می‌کنند، اما ما تیم سخت‌کوشی هستیم که با همدلی و استعداد بازیکنان موفق شدیم به رده‌های بالای جدول برسیم. نتایج درخشانی که در فصل جاری کسب شد به خاطر درایت جواد نکونام، حمایت کارخانه و همدلی بازیکنان و تماشاگران بود. بازیکنان ما بسیار سختکوش بودند و توانستیم به یکی از بهترین تیم‌های لیگ تبدیل شویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد اضافه کرد: در مورد شرایطی که طی هفته‌های گذشته برای ما به وجود آمده، صحبت‌هایی با دوستان انجام دادیم تا دیگر نتوانند حق‌مان را بخورند. تلاش کردیم همه چیز را تحت کنترل خودمان در بیاوریم و در مورد مسائل مختلفی فکر کردیم که از این پس کسی به فولاد ضربه نزند. امیدوارم تا قبل از بازی با تراکتور، ریکاوری خوبی انجام بدهیم و آماده این بازی شویم و البته به دقت به حواشی و عوانل کنترل نشده هم توجه داریم تا بازهم سرمان بریده نشود.

او با اشاره به برنامه‌هایش برای فصل آینده تاکید کرد: با محمدی مدیرعامل کارخانه صحبت کردم و قرار است تیم گردن‌کلفت و قدرتمندی برای فصل آینده ببندیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ما کمترین ریزش در لیست بازیکنان تیم را خواهیم داشت و بعد از شرایط خوبی که در این فصل داشتیم، تلاش می‌کنیم اسکلت اصلی و اکثر نفرات را حفظ کنیم. البته تا قبل از این بازی آخر مقابل تراکتور قرار نیست لیستی مبنی بر بازیکنان خروجی یا ورود یاران جدید ارائه شود، چون تمام تمرکز کادرفنی و اعضای تیم موفقیت در این بازی سخت و دشوار است.

آذری با اشاره به شایعات مختلف در مورد پیشنهاد‌های بزرگ به جواد نکونام افزود: مربی‌ای مثل نکونام هر روز در حال رشد و پیشرفت است و مشخصاً بدون پیشنهاد نمی‌ماند. او یک مربی طراز اول در فوتبال ایران محسوب می‌شود و تعجب برانگیز نیست که پیشنهادات خوبی به دستش برسد، ولی معتقدم فعلا تمرکز او بر روی پایان دادن به لیگ همراه با موفقیت است. نکونام می‌خواهد روی رشد نهالی که خودش کاشته، تمرکز کند، اما مطمئنم روزی سرمربی تیم ملی می‌شود، چون آینده درخشانی دارد. امیدوارم هر تصمیمی که می‌گیرد از روی تامل و تفکر باشد.

مدیرعامل فولاد در خصوص احتمال جدایی پاتوسی گفت: او بازیکن بسیار خوبی است، اما بدشانسی‌هایی دارد و البته دچار اضافه وزن شده، اما به هر حال استفاده از او به نقطه نظر کادرفنی بستگی دارد. ما بیشتر نگران این هستیم که او مصدوم شود. هرچند پاتوسی تلاشش را می‌کند و ما هم سعی می‌کنیم او را نگه داریم، ولی قرارداد این بازیکن شش ماهه بوده و حالا به پایان رسیده است. برای تمدیدقرارداد با پاتوسی مجبوریم رضایت‌نامه‌اش را مجدداً از باشگاه کیپ‌‍تاون آفریقای‌جنوبی خریداری کنیم و باید دید می‌ارزد که برای حفظ این بازیکن باز هم پول خرج کنیم یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36obny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای جنجالی جدید مدیرعامل فولاد علیه استقلالی ها!