تاریخ انتشار: 1399/05/28 19:53
کد خبر: 56913

انتشار عکس مذاکره ایران با خولن لوپتگی

تصویری از جلسه رییس فدراسیون فوتبال ایران با خولن لوپتگی سرمربی اسپانیایی منتشر شده که صحت مذاکره با او پیش از قرارداد با ویلموتس را تایید می‌کند.
انتشار عکس مذاکره ایران با خولن لوپتگی

یک روز پس از صدور حکم ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار دلاری برای پرونده مارک ویلموتس، همچنان جنجال ها در این باره ادامه دارد و اهالی فوتبال در این خصوص اظهار نظر می‌کنند. بسیاری انتخاب او را اساسا زیر سوال می‌برند و اعتقاد دارند که فارغ از شکل قرارداد و بندهای موجود، انتخاب او یک عقبگرد بعد از دوران کارلوس کی‌روش بوده است.

اگرچه مذاکره برای انتخاب سرمربی تیم ملی مخفیانه و با کمترین درز اطلاعات در رسانه ها پیش می‌رفت اما در زمستان ۱۳۹۷ و بهار ۱۳۹۸ شایعات زیادی درباره آینده نیمکت تیم ملی وجود داشت. جدا از رویابافی با نام هایی چون مورینیو و کلینزمن، اسامی بزرگی مثل خولن لوپتگی و هروه رنار نیز مطرح بودند که جدی هم به نظر می‌رسیدند.

تصویر حضور ابراهیم شکوری در کنار رنار در استادیوم تیم العین امارات را بسیاری دلیل مذاکره با این مربی می‌دانستند و حالا تصویری از مذاکره با سرمربی اسپانیایی و سابق تیم ملی این کشور منتشر شده که صحت مذاکرات را تایید می‌کند و البته باعث حسرت طرفداران فوتبال در ایران هم شده است.

انتشار عکس مذاکره ایران با خولن لوپتگی

این فریم در سفارت ایران در مادرید ثبت شده و علاوه بر مهدی تاج و خولن لوپتگی، سه نفر دیگر هم در عکس حضور دارند؛ وکیل مربی اسپانیایی، حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا و رییس حوزه سرپرستی سفارت.

تاج پیش‌تر درباره چگونگی عدم انتخاب لوپتگی گفته بود: آقای لوپتگی عدد سه میلیون و ششصد هزار یورو به ما پیشنهاد داد. روی این مبلغ با ما تفاهم کرد. قرار شد 20 روز به او وقت بدهیم. باز هم در سفارت ایران در اسپانیا با ایشان قرار ملاقات گذاشتیم. ایشان گفت نمی توانم بیایم، چون پدرم سرطان دارد. خیلی هم تشکر قدردانی کرد.

لوپتگی سه جلسه با مسئولان فوتبال ایران مذاکره کرد و به حضور در تیم ملی تمایل داشت و مبلغ پیشنهادی وی نیز مورد قبول فدراسیون ایران قرار گرفت اما به ادعای تاج در نهایت موضوع سرطان پدرش مانع از حضور وی در جانشینی کارلوس کی‌روش شد.

لوپتگی پس از ناکامی در تیم ملی اسپانیا و کنسل شدن حضورش در تیم ملی ایران، سویا را برای ادامه کار انتخاب کرد و حالا در شرایطی که فوتبال ایران درگیر یک پرونده سنگین مالی و حقوقی است و در جدول مرحله مقدماتی هم وضعیت خوبی ندارد، او با سویا به فینال لیگ اروپا صعود کرده؛ شاید اگر این مذاکرات در مادرید به نتیجه می‌رسید و سرمربی ۵۳ ساله اسپانیایی راهی تهران می‌شد، حالا موفقیت او در تیم ملی ایران رقم می‌خورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4moqdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ سرمربی تیم ملی می‌ماند