تاریخ انتشار: 1399/05/30 21:11
کد خبر: 56760

شکست استقلال مقابل شاهین در نیمه اول

دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و استقلال در نیمه اول با برتری یک بر صفر سفیدپوشان بوشهری به پایان رسید.
شکست استقلال مقابل شاهین در نیمه اول

در جریان هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و استقلال به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان مهدی پاشازاده به پایان رسید.

آغاز بازی با حملات نصفه و نیمه تیم شاهین آغاز شد. شاگردان فرهاد مجیدی در ابتدای کار در لاک دفاعی فرو رفته بودند و نتوانستند حمله‌ای روی دروازه شاهین ایجاد کنند.

اولین موقعیت جدی استقلال در دقیقه ۱۰ رخ داد. مهدی قایدی با حضور در محوطه جریمه حریف، خود را صاحب یک فرصت کرد که ضربه شوت این بازیکن با واکنش دروازه‌بان حریف روبه‌رو شد.

در ادامه بازی متعادل پیش رفت و دو تیم در میانه میدان یکدیگر را محک زدند. در این میان مالیکت توپ بیش‌تر دست تیم استقلال بود اما این تیم در خلق موقعیت ناموفق بود.

در دقیقه ۲۰ استقلال فرصت خوبی برای گشودن دروازه داشت اما شوت وریا غفوری در پشت محوطه جریمه استقلال، با اختلافی کم، از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

برخلاف جریان بازی، شاهین بوشهر در دقیقه ۲۴ به گل رسید. پاس محمد سلطانی مهر، میلاد صارمی را صاحب یک موقعیت کرد و شوت او از پشت محوطه جریمه استقلال، دفع ناقص سید حسین حسینی را به همراه داشت و گل اول شاهین را به ارمغان آورد.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، بازهم تیم شاهین بود که توانست روی دروازه استقلال موقعیت‌سازی کند و شاگردان فرهاد مجیدی پس از دریافت گل اول نتوانستند کاری از پیش ببرند.

در دقیقه ۴۰، پاس وریا غفوری از سمت راست محوطه جریمه  حریف، مهدی قایدی را صاحبت موقعیت کرد و شوت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه شاهین راهی اوت شد.

در لحظات پایانی این نیمه ضربه آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان شاهین به کرنر رفت.

در پایان تلاش استقلال برای به تساوی کشاندن بازی در نیمه اول بی ثمر بود تا شاهین بوشهر با برتری یک بر صفر مقابل استقلال راهی رختکن شود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، آرش داجلیری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، هرویه میلیچ، وریا غفوری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر: ابوالفضل رزاق پور، غلامعلی تبار، نوروزی فرد، بهمن سالاری، امیرحسین موسی زاده، ابوالفضل درویش وند، دانیال مومنی، میلاد صارمی، اسماعیل شریفات، حسن نجفی و محمد سلطانی مهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrwn7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب شاهین بوشهر برای بازی با استقلال مشخص شد