تاریخ انتشار: 1399/05/30 22:50
کد خبر: 56737

گل محمدی: بازی جوانمردانه ای مقابل سایپا انجام دادیم/ بازی با استقلال حساس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در بازی های قبلی هم بد نبودیم اما توانستیم بازی جوانمردانه ای مقابل سایپا انجام بدهیم.
گل محمدی: بازی جوانمردانه ای مقابل سایپا انجام دادیم/ بازی با استقلال حساس است

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با سایپا اظهار داشت: در بازی های قبلی هم بد نبودیم و توانستیم بازی جوانمردانه ای انجام بدهیم پس از قهرمانی هم گفتیم تا پایان فصل محکم بازی می کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: به نوبه خودم از تمام کسانی که برای پایان یافتن این لیگ و برگزاری رقابت‌ها زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. با تمام کش و قوس‌هایی که وجود داشت لیگ به اتمام رسید اما نزدیک به 14 ماه بازی و تمرین کردیم.

وی افزود: خوشحالم مسابقات سرانجام به اتمام رسید و همه دیدید که پاک‌ترین حوزه جامعه ما فوتبال بود که با توجه به رسیدگی پزشکی و تست‌هایی که انجام می‌شد از بازیکنان و دست اندرکاران فوتبال محافظت خوبی صورت گرفت. باز هم می‌گویم پاک‌ترین جامعه ما فوتبال بود.

گل محمدی افزود: در هر صورت یک بار دیگر به هوادارانمان قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گویم، خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز بازی این بازی را کسب کرده و مقتدرانه قهرمان شویم.دوست داشتیم بردهای ما مقابل هواداران باشد و دوست داشتیم خوشحالی و شادیمان را با هواداران تقسیم کنیم. 

سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: جای هواداران واقعا خالی است و ان‌شاءالله سال بعد اتفاقات خوبی بیفتد و بتوانیم در حضور هواداران فوتبال بازی کنیم.

گل محمدی ادامه داد: بازیکنان ما مقابل سایپا بازی خوبی انجام داده و با انگیزه و پرتلاش بودند. با توجه به شرایطی که وجود داشت و اینکه تیم ما قهرمان شده بود توانستیم در 4 بازی پایانی انگیزه بازیکنان را حفظ کنیم.

وی افزود: امروز بازی رو به جلو و شناوری انجام دادیم و 3 گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. از بازیکنان سایپا هم تشکر می‌کنم و به نوبه خودم خوشحالم که آنها درلیگ برتر ماندگار شدند. برای سایپا در فصل آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

گل محمدی درباره دیدار بعدی این تیم در نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال توضیح داد: چیزی که مهم است بتوانیم بعد از بازی با سایپا ریکاوری خوبی انجام دهیم. صحبت کردن در مورد دربی تا حدی زود است و ما می‌توانیم در نشست قبل از بازی هم در مورد آن صحبت کنیم. با این وجود دیدار با استقلال بازی حساسی است و ان‌شاءالله مانند دربی قبلی که دیدار خوب و تماشاگرپسندی از کار درآمد و همه هواداران از آن لذت بردند، بتوانیم در بازی‌ آینده هم شاهد چنین موضوعی باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4moq78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس‌ بعد از قهرمانی بالاخره پیروز شد/ یحیی رکورد برانکو را زد