تاریخ انتشار: 1399/06/01 14:14
کد خبر: 56653

جزییات سفر سعادتمند به ایتالیا برای توافق با استراماچونی

مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته به ایتالیا سفر کرد تا مقدمات توافق مالی با آندره‌آ استراماچونی را فراهم کند.
 جزییات سفر سعادتمند به ایتالیا برای توافق با استراماچونی

آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال که در اواخر نیم فصل به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش به ایتالیا رفت و دیگر به ایران برنگشت از آن زمان به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کرده و حالا مسئولان استقلال به دنبال توافق مالی با وی برای جلوگیری از مشکلات بعدی هستند.

 مسئولان استقلال از مدتی قبل به واسطه ارتباطاتی که با یکی از مربیان ایرانی شاغل در ایتالیا به نام علی عبادی گرفتند، توانستند مذاکرات اولیه را با استراماچونی و و کلایش انجام بدهند. عبادی که چند سالی است در فوتبال و فوتسال ایتالیا به عنوان مربی کار می کند و سابقه حضور در سری A را نیز دارد، به واسطه آشنایی با مدیران استقلال کمک های زیادی درباره مشکل پیش آمده برای استراماچونی انجام داد و در نهایت بعد از اخذ موافقت وکلای این مربی ایتالیایی قرار شد که سعادتمند مدیرعامل باشگاه قراری حضوری را در خارج از ایران با سرمربی سابق تیمش داشته باشد.

از این رو عصر روز گذشته سعادتمند به همراه مهدی نوروزی معاون اقتصادی استقلال و همچنین کاظم قیم معاون بین الملل باشگاه به کشور ایتالیا رسیدند و شب گذشته نیز جلسه ای را با عبادی مربی ایرانی شاغل در ایتالیا ویک مربی ایتالیایی به نام سرجیو روتیجانی که از دوستان استراماچونی است برگزار کردند.

همچنین طبق قرارهای انجام شده، مدیران استقلال امروز هم جلسه ای را با فدریکو پاستورلو مدیربرنامه های استراماچونی برگزار می‌کنند تا شاید بشود درباره مسائل مالی توافق حاصل شود.

هدف اصلی از این جلسات البته حضور استراماچونی در ایران است. مدیران استقلال در تلاش هستند تا مربی ایتالیایی را به ایران بیاورند و پای میزمذاکره بنشانند تا در نهایت درباره موارد مالی با اوبه توافق مالی برسند و ماجرای شکایت او حل و فصل شود.

گفتنی است؛ این نشست‌ها می‌توانست در کشوری مثل قطر یا کویت برگزار  شود اما مدیرعامل باشگاه استقلال احساس کرد در صورت سفر به ایتالیا می تواند به نتایج قابل ملاحظه تری با استراماچونی برسد و به همین خاطر چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amxpg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری دستیار استراماچونی درباره شروط مدنظر سرمربی استقلال

نوازی: وریا عصای دست کادر فنی است
حاشیه نمی‌ساختند، قهرمان لیگ می‌شدیم