تاریخ انتشار: 1399/06/02 22:20
کد خبر: 56567

برنده میان میدان مشخص می‌شود / کریمی و نوراللهی مردان سرنوشت ساز

«در شهرآورد روز چهارشنبه تیمی که میانه میدان را در اختیار داشته باشد شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت»
برنده میان میدان مشخص می‌شود / کریمی و نوراللهی مردان سرنوشت ساز

روز چهارشنبه دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی بین دو تیم سرخابی پایتخت برگزار خواهد شد.

این دیدار که از مهمترین شهرآوردهای فصول اخیر محسوب می‌شود میتواند بار فنی بالایی هم داشته باشد.

این دیدار در هر صورتی باید یک برنده داشته باشد و در نتیجه گذشتن توپ از خط دروازه لازمه این اتفاق است.

فرهادمجیدی و تیمش که شروع خوبی در دوران پسا کرونا نداشتند، با گذشته زمان به هارمونی خوبی در ترکیب خود رسیدند هرچه به هفته‌های آخر لیگ نزدیک شدند صلابت بازیشان بالاتر رفت و با اقتدار توانستند با عبور از سپاهان مدعی به نیمه‌نهایی جام‌حذفی برسند و در کورس نایب قهرمانی لیگ هم با پیشی گرفتن از رقبا مقام دوم لیگ را کسب کردند.

پرسپولیسی‌ها هم که چهار هفته قبل از پایان لیگ یکی از مقتدرانه ترین قهرمانی‌های ادوار لیگ را بدست آوردند پس از یکی دو بازی بد که از بی‌انگیزه‌ بودنشان نشأت می‌گرفت، در آخرین دیدارشان در لیگ برتر، پرسپولیس مقتدر طول لیگ را به نمایش گذاشتند.

دو تیم رتبه‌های اول و دوم بهترین خطه حمله لیگ را در اختیار داشتند و خط دفاع سرخ‌ها هم به عنوان بهترین خط دفاع لیگ خود را معرفی کرد که این آمار نشان دهنده قدرت دو تیم است.

اما باید پذیرفت نقش کلیدی را در این دیدار مردان خط میانی بازی خواهند کرد.

استقلالی‌ها در بازی‌های اخیر خود با درخشش خط هافبکشان به رهبری علی کریمی نتایج دلچسبی کسب کرد و ادامه این روند در بازی روز چهارشنبه می‌تواند کمک بسیار بزرگی برایشان باشد.

از طرف دیگر خط هافبک سرخ‌ها در طول فصل با رهبری احمد‌نوراللهی مقتدر ظاهر شد و لیدری این بازیکن در میانه میدان نقش پررنگی در موفقیت‌های پرسپولیس داشت.

هرچند تردیدهای زیادی در مورد حضور چند بازیکن این دو تیم به علت مصدومیت در بازی روز چهارشنبه وجود دارد و باید تا اعلام ترکیب دو‌تیم صبور بود اما آنچه مسلم است شرایط کمربند میانی دو تیم نقش بسیار تعیین کننده‌ای در برنده شهرآورد نودوسوم خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlqlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و پرسپولیس به دنبال سنگربان مطمئن؟!