تاریخ انتشار: 1399/06/04 13:50
کد خبر: 56476

گل محمدی: امیدوارم داور ستاره داربی باشد/ می خواهیم از عنوان خود در جام حذفی دفاع کنیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش به دنبال دفاع کردن از عنوان خود در رقابت‌های جام حذفی است.
گل محمدی: امیدوارم داور ستاره داربی باشد/ می خواهیم از عنوان خود در جام حذفی دفاع کنیم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ظهر سه‌شنبه در نشست  خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در نیمه نهایی جام جام حذفی گفت: داربی همیشه حساس بوده است و یک بازی حیثیتی برای هر دو تیم است. تیمی که بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند و تمرکز خوبی در نود دقیقه داشته باشد، پیروز میدان خواهد بود. تیم ما آمادگی لازم را از لحاظ فنی دارد. من از این وضعیت راضی هستم و بازیکنان خیلی خوب تمرین کردند و امیدوارم بتوانیم تمرکز خوبی در مسابقه داشته باشیم.

او ادامه داد: تیم حریف بسیار خوب است و در خط حمله بسیار قوی است و باید مدافعان‌ ما تمرکز لازم را داشته باشند. هر سه داوری که اسم‌شان مطرح شد، داوران بسیار خوبی هستند. فرقی نمی‌کرد چه داوری داربی را سوت خواهد زد اما با این اتفاق، شان داوری را زیر سوال بردیم. آن‌ها جایگاه سختی دارند و با این کارها به جایگاه داوری لطمه می‌زنیم. این که کمیته داوران از انتخاب داور مسابقه اطلاعی نداشته باشد، جای تعجب است و باید نظارت درست‌تری وجود داشته باشد. برای آقای حیدری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم داور ستاره میدان باشد.

گل‌محمدی افزود: ما چند ماهی است که حسرت تماشاگران را به دوش می‌کشیم و دوست داشتیم بردهای خود را با هواداران تقسیم کنیم. از همه هواداران می‌خواهم برای تیم ما دعا کنند. امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا نابود شود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: برنامه ریزی فدراسیون و سازمان لیگ طوری بود که برای تیم‌های آسیایی هیچ توجهی انجام نشده است. ما یک لیگ فرسایشی را سپری کردیم و تیم برای نقل و انتقالات و برای فصل بعد نیاز به استراحت دارد و باید تمرین کند اما این زمان با انجام بازی‌های حذفی سلب می‌شود. اگر برنامه‌ریزی طوری بود که تیم‌های آسیایی فرصت آماده‌سازی داشتند، شرایط بهتر می‌شد اما وضعیت تیم‌هایی آسیایی با این برنامه‌ریزی سخت شده است. امیدوارم که با این وجود نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که دوست دارید بازی در نود دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه تمام شود؟ خاطرنشان کرد: با توجه به این که بازیکنان در چه شرایطی هستند و موقعیت‌های خوبی به دست بیاورند، فکر می‌کنم بتوانیم در نود دقیقه پیروز میدان شویم.

گل‌محمدی تاکید کرد: ما از الحاظ فردی، بهترین مدافعان لیگ را داریم و اگر غیر از این بود، قهرمان لیگ نمی‌شدیم. امیدوارم در داربی مدافعان تیم روز خوبی داشته باشند. مهاجمان استقلال باید توسط مدافعان ما تحت نظر قرار بگیرند.

او در پایان گفت: ما محروم و مصدوم نداریم و بازیکنان شرایط خوبی دارند و با توجه به وضعیتی که داریم، بهترین تیم ایران هستیم و به دنبال دفاع کردن از مقام قهرمانی خود در جام حذفی هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397k97

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعلام زمان نشست خبری گل‌محمدی و مجیدی