تاریخ انتشار: 1399/06/04 22:39
کد خبر: 56440

لیست احتمالی استقلال برای دربی فردا؛ عجیب اما واقعی!

در لیست احتمالی استقلال برای دربی فردا نکته عجیبی وجود دارد و آن برنده نبودن 15 بازیکن این تیم در دربی های گذشته است.
لیست احتمالی استقلال برای دربی فردا؛ عجیب اما واقعی!

شهرآورد نیمه نهایی جام حذفی فردا شب در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. پرسپولیس که در طی 4 سال اخیر، از 10 جام ممکن، 8 مورد آن را به دست آورده است، در پی تصاحب نهمین جام خود در این سالهاست تا با دبل در این فصل فوتبالی، با توجه به قوانین سازمان لیگ، سوپر جام امسال را نیز بطور اتوماتیک به ویترین افتخارات خود اضافه کند و دهمین جامش را طی 4 سال به دست بیاورد.

در سوی دیگر میدان نیز استقلال حضور دارد. آبی پوشان که در زمان سلطنت پرسپولیس بر فوتبال ایران، تنها یک جام حذفی را در فصل 96-97 تصاحب کرده اند، سخت به دنبال این هستند که با برتری مقابل پرسپولیس، راهی دیدار فینال شده و یک قهرمانی را برای هوادارانشان به ارمغان بیاورند و از سوی دیگر، مانع از دبل قهرمانی رقیب شده و زمینه ساز برگزاری یک شهرآورد دیگر این بار در سوپرجام این فصل بشوند.

اما استقلال علاوه بر اینکه در این دیدار 3 مدافع تخصصی خود به نام های روزبه چشمی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی را به همراه ندارد، نکته عجیب در لیست این تیم، حضور 15 بازیکن است که تاکنون هرگز طعم پیروزی در شهرآورد را نچشیده اند.

در درون دروازه این تیم، سیدحسین حسینی حضور خواهد داشت. حسینی تاکنون در 3 شهرآورد سنگربان استقلال بوده که تجربه او، دو شکست و یک تساوی بوده است و او هرگز در شهرآوردها کلین شیت نکرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p65qo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای پرسپولیس و استوکس به کجا رسید؛ آقایان یک توضیح شفاف!