تاریخ انتشار: 1399/06/05 21:49
کد خبر: 56388

حیدری تحت فشار بود و دو پنالتی در دربی نگرفت

کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: داور دیدار پرسپولیس و استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی می‌توانست هر کدام از تیم‌ها یک پنالتی بگیرد.
حیدری تحت فشار بود و دو پنالتی در دربی نگرفت

رضا سخندان درباره عملکرد پیام حیدری و تیم داوری دربی 92 بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: به دلیل آن حواشی که قبل از این بازی از سوی فدراسیون در انتخاب داور به وجود آمد، حیدری تحت فشار قرار داشت. او سعی کرد با سوت‌های زیاد و دادن کارت به اعضای هر دو تیم کنترل بازی را به دست بگیرد.

وی درباره دو صحنه مشکوکی که در نیمه اول رخ داد، گفت: در صحنه مشکوک برای استقلال، اسماعیلی قصد ورود به محوطه جریمه و عبور از بازیکنان پرسپولیس را داشت که مدافع حریف پای خود را در مسیرش قرار داد. صحنه خیلی واضع نشان داده نشد که برخورد دقیقاً در کدام نقطه رخ داده، اما به نظر می‌رسید با توجه به اینکه این برخورد روی خط بود، باید  پنالتی به نفع استقلال اعلام می‌شد.

کمک داور باسابقه فوتبال ایران گفت: در اواخر همین نیمه نیز در یک صحنه داور می‌توانست برای پرسپولیس پنالتی بگیرد. مدافع استقلال در حالی که به توپ کاری نداشت، علیپور را هل داد و دستش باز شد و همین صحنه سرنگونی بازیکن سرخپوش را به دنبال داشت.

سخندان عنوان کرد: بیشتر کارت‌های زردی که حیدری به اعضای هر دو تیم داد، به دلیل اعتراض آنها بود. در واقع حواشی قبل از بازی در انتخاب داور، روی حرکات بازیکنان و کادر فنی دو تیم در مواجهه با حیدری تاثیر گذاشته بود. چند نفر از اعضای کادر فنی هر دو تیم اخطار گرفتند که این نشان دهنده تاثیر همان حواشی روی دربی بود.

وی در پایان گفت: تیم داوری در این بازی هماهنگ نشان داد. بازی در مرحله نیمه نهایی برگزار شد و یک دیدار سنگین برای داور بود که شاید به دلیل همان عدم تمرکز و فشار، حیدری نتوانست آن دو صحنه را درست تشخیص دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p657a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گریه های حسینی پس از برد استقلال / شادی شاگردان مجیدی برای صعود به فینال