تاریخ انتشار: 1399/06/05 22:06
کد خبر: 56385

گل‌محمدی: برای کسانی که می‌خواستند استقلال را قهرمان کنند متاسفم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احساس کردیم تیم حریف مصونیت دارد و این ذهنیت همه ما را اذیت کرده بود.
گل‌محمدی: برای کسانی که می‌خواستند استقلال را قهرمان کنند متاسفم

یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: فکر می‌کنم یکسری اتفاقاتی که قبل از بازی افتاد و بحث داوری فشار زیادی روی قضاوت داور آورد. متأسفانه ذهنیت ما امروز مثبت نبود روی داوری و در خیلی از صحنه‌ها داور می‌توانست به حریف کارت بدهد که نداد. احساس کردیم تیم حریف مصونیت دارد و این ذهنیت همه ما را اذیت کرده بود. این اتفاقات در شخصیت فوتبال ایران نمی‌گویم نیست،‌ شاید باشد. با توجه به این تصمیم‌گیری‌هایی که می‌شود حق تمام فوتبالی‌ها و مردم را ضایع می‌کنند و جای تأسف دارد.

وی افزود:‌ ما در نیمه اول خیلی خوب نبودیم و فکر می‌کنم در دقایقی که خوب نبودیم، تحت فشار عصبی بودیم که داور به تیم ما آورده بود. در نیمه اول خوب نبودیم، ولی در نیمه دوم جریان بازی به نفع ما شد و موقعیت‌های خوبی داشتیم و به گل رسیدیم و حتی می‌توانستیم در 90 دقیقه برنده بیرون بیاییم. بعد از اینکه در دقایق پایانی گل خوردیم، کارمان سخت شد. در وقت اضافه بازی متعادل بود. در ضربات پنالتی هم فکر می‌کنم تمرکز لازم را نداشتیم و باید محکم و قوی‌تر ضربه می‌زدیم. در هر صورت پنالتی شرایط خاص خودش را دارد. تبریک می‌گویم به همه آنهایی که می‌خواستند این تیم برنده شود! نمی‌دانم چطور می‌خواهند سرشان را زمین بگذارند و بخوابند. یکی‌ هم همان کسانی که شب بازی حاشیه ایجاد کردند، واقعاً برای تمام کسانی که تصمیم گرفتند داوری این‌طور باشد و این تیم را قهرمان کنند، متأسفم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره تعویض‌های این تیم توضیح داد: تعویض‌های ما به نظرم جواب داد، ولی محمد نادری بعد از پنج دقیقه مصدوم شد و کارمان را سخت کرد. مجبور شدیم امیری را به دفاع چپ بیاوریم و آن نظمی که در خط حمله داشتیم را از دست دادیم. ما مجبور بودیم این کار را انجام دهیم.

گل‌محمدی درباره دلیل پنالتی زدن اوساگونا، گفت: قرار بود نفر اول مهدی ترابی پنالتی بزند، ولی خود نوراللهی درخواست کرد نفر اول باشد. در تمرین هم او محکم و خوب پنالتی می‌زد، ولی در هر صورت خستگی و عدم تمرکز باعث شد که نتوانیم ضربات پنالتی را خوب بزنیم.

«اگر به ابتدای بازی برگردیم بازهم با همین ترکیب در زمین حاضر می‌شوید؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال بیان کرد: درباره ترکیب کسی نمی‌تواند صحبت کند و نظر بدهد. ترکیب دست کادر فنی است و با توجه به شرایط تمرینی ترکیب چیده می‌شود. به نظرم راجع به ترکیب صحبت نکنم، بهتر است. باید خودمان را الان برای آسیا آماده کنیم. اگر باشگاه‌مان از خواب خرگوشی و زمستانی بیدار شود، امیدوارم بتوانیم در نقل‌وانتقالات خوب باشیم. این تیم نیاز به بازیکن و تقویت دارد. این تیم نیاز به تقویت دارد، ولی ما خیلی بازیکن از دست دادیم، مثل بیرانوند و استوکس و باید جایگزین پیدا کنیم. در هر صورت در نقل‌وانتقالات من اسامی را به باشگاه دادم، ولی باشگاه خیلی ضعیف ظاهر شده است. اگر این‌طور باشد کارمان به مشکل می‌خورد. نمی‌دانم چه فشار و نیروی است که نمی‌خواهند این تیم رو به جلو حرکت کند. متأسفانه ذهنیتی که برای ما در تیم و کادر به وجود آوردند، این است که نمی‌خواهند دیگر تیم ما موفق شود. به نظرم این ذهنیت وجود دارد. شاید هم فشارهایی وجود دارد که بخواهند تیم را از پا دربیاورند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mo8wj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخر "شاهنامه" گل محمدی و مجیدی!