تاریخ انتشار: 1399/06/06 22:23
کد خبر: 56325

هشدار ذوب‌آهن به سپاهان؛ مراقب باشید!

در حالی که گفته می شد دانیال اسماعیلی فر با پرسپولیس به توافق رسیده، اما او به یکباره سپاهانی شد.
هشدار ذوب‌آهن به سپاهان؛ مراقب باشید!

 در روز‌های ابتدایی نقل و انتقالات یک جابه‌جایی مهم صورت گرفته است؛ دانیال اسماعیلی‌فر که صحبت از حضور او در تیم پرسپولیس بود سپاهانی شد و حالا باشگاه ذوب‌آهن مدعی شده این بازیکن نمی‌تواند اردوی تیم را ترک کند، چون نیم‌فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد.
احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن به این نکته اشاره می‌کند و می‌گوید: «دانیال یک نیم‌فصل با ما قرارداد دارد، اما مدعی است بر اساس قراردادش می‌تواند فسخ کند. ما هم دنبال کار خودمان هستیم و ان‌شاءا... آنچه که مورد نظرمان است تحقق پیدا کند و ختم به خیر شود. ما نمی‌خواهیم جلوی کار کسی را بگیریم، اما مطمئناً از حق باشگاه نمی‌گذریم. روی بحث قرارداد تأکید داریم. اگر کسی قراردادش تمام شده باشد و صحبتی هم انجام نشود کاری با او نداریم، اما اسماعیلی‌فر یک نیم‌فصل با ما قرارداد دارد. موارد و مسائلی هست که باید آن‌ها را پیگیری کنیم. او ادعا می‌کند توافق مالی نشده ولی این یک قسمت است و تمام کار نیست. او قبول کرده دو فصل و نیم، در ذوب‌آهن باشد. این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم تا ببینیم به امید خدا به چه شکلی تمام می‌شود. به هر جهت اینکه حق با کدام طرف است را باید قانون مشخص کند. او ادعایی دارد که من می‌توانم بروم و ما هم می‌گوییم نه، اگر قرار است برود باید رضایت باشگاه را جلب کند، اما این اتفاق نیفتاده است. او بازیکن خوبی بوده و برای ما زحمت کشیده، اما دوست داریم اگر روزی بازیکن جدا می‌شود با روش حرفه‌ای و تعامل با باشگاه قبلی انجام شود. این کار بهترین راه است تا خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید.»
سپاهان این بازیکن را به خدمت گرفته تا از او در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا سود ببرد. بازی‌هایی که شهریورماه در قطر برگزار می‌شود. با شکایت باشگاه ذوب‌آهن این پرونده به کمیته تعیین وضعیت می‌رود و این کمیته رأی نهایی را صادر و تکلیف این بازیکن را مشخص خواهد کرد. در صورتی که حق با باشگاه ذوب‌آهن باشد دانیال اسماعیلی‌فر و همچنین باشگاه سپاهان به این خاطر جریمه نقدی خواهند شد. آن‌طور که از شواهد امر پیداست ذوب‌آهن به دنبال بازگرداندن اسماعیلی‌فر نیست و تنها می‌خواهد با این شکایت حق و حقوق خود را مطالبه کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oemy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید لیگ برتری سپاهان رونمایی شد