تاریخ انتشار: 1399/06/07 00:54
کد خبر: 56312

آجورلو در آستانه مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن

فرتاک ورزشی، مصطفی آجرلو چهره نام آشنای ورزش فوتبال که سابقه مدیرعامل باشگاه پاس را هم در کارنامه اش دارد، در یکقدمی مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن قرار دارد.
آجورلو در آستانه مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن

امید قاسمیان؛ مصطفی آجورلو گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن است و گفته می‌شود حتی در تهران جلسه‌ای حضوری با مدیران ارشد کارخانه ذوب آهن برگزار کرده و برنامه‌هایش را برای مدیریت در این باشگاه ارائه داده است.

این در حالی است که ظاهرا به جز یکی از اعضای هیات مدیره، سایر نفرات در جریان این مذاکره و انتخاب مدیرعامل جدید نیستند!

مصطفی آجرلو در اواخر دهه ۷۰ به عنوان مدیر عامل باشگاه پاس تهران انتخاب شد. وی در این باشگاه دست به تحولاتی زد و پاس تهران را از سایر باشگاه‌های ایران متمایز کرد. ساخت استادیوم هشت هزار نفری دستگردی که ورزشگاه خانگی باشگاه پاس تهران بود، ساخت سالن‌های بدنسازی مدرن، ساختمان‌های اداری باشگاه پاس، سالن چند منظوره، چمن مصنوعی، خارج کردن پاس از باشگاه تک بعدی و راه اندازی چند تیم پاس در رشته‌های مختلف در کنار فوتبال، از جمله اقدامات وی در این باشگاه بود.

آجرلو در یک دوره، مدیریت باشگاه استیل‌آذین را پذیرفت. اما در سال دوم حضورش این تیم در لیگ برتر با وجود داشتن ستاره‌هایی نظیر علی کریمی، حسین کعبی، علی‌رضا واحدی نیکبخت، فریدون زندی و مهدی مهدوی‌کیا با قرار گرفتن در رده آخر لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد.

حال باید دید تیمی ذوب آهن اصفهان که در فصل گذشته با بعد خروج سعید آذری مدیر عامل پیشین خود هنوز نتوانسته به ثبات و نظم قابل قبولی دست پیدا کند و حضور جواد محمدی هم در این تیم بی نتیجه بود و باید دید این چالش جدید مدیریت برای هواداران ذوب آهن به کجا خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lr5m8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احمد جمشیدی: منصوریان گفت از این فشار رها می‌شویم