تاریخ انتشار: 1399/06/07 11:09
کد خبر: 56305

دانشگر: از بچگی آرزوی گلزنی در دربی را داشتم

مدافع پیش‌تاخته و گلزن آبی‌ها که در دربی توانست برای تیمش بدرخشد و گل سرنوشت‌سازی را در واپسین دقایق به ثمر رساند، اذعان داشت که این تیم بازی بسیار سخت‌تری از دربی مقابل تراکتور در فینال خواهد داشت.
 دانشگر: از بچگی آرزوی گلزنی در دربی را داشتم

پس از گذراندن هفته‌ای پر از حاشیه و البته توأم با مصدومیت، فرهاد مجیدی محمد دانشگر را بخشید و وی را با وجود مصدومیت و ریسک بالای بازی به میدان فرستاد؛ مدافع آبی‌ها به خوبی مزد اعتماد سرمربی تیم خود را داد و توانست با گلزنی خود هم استقلال را به جام حذفی باز گرداند و هم از یک شکست در دربی پایتخت آبی‌ها را دور کند.

پس از این پیروزی محمد دانشگر در گفتگوی زنده اینستاگرامی حاضر شد و از اتفاقات و مسائل پیش آمده گفت که با هم مشروح آن را می‌خوانیم:

مقابل خانه‌مان هواداران تجمع کرده بودند

پس از گلزنی‌ام در دربی 93، متوجه شدم مردم مقابل خانه پدری‌ام (در بوشهر) حضور پیدا کرده و به شادی پرداخته‌اند و بسیار شلوغ بود.

در قسمت مچ پایم، استخوان نیست آهن است!

مصدومیت مچ پای من خیلی قدیمی است و در دوران تیم ملی امید پایم دچار شکستگی شد و 9 ماه دوره درمانی داشتم؛ در دیدار با پیکان هم مچ پای من پیچید و چون در پای من در آن قسمت به جای استخوان آهن (پلاتین) است، مصدوم شدم و در اواسط بازی از زمین خارج شدم. بعد از آن هم که مشکلات پیش آمد و یک هفته‌ای دور از تمرین بودم، راستش کسی هم احوالم را نپرسید و خانه بودم.

خودم البته هر روز به تمرین وزنه می‌رفتم و پایم را قوی کردم و در تست هم شرکت کردم که همه پزشکان گفتند باید یک تا دو هفته استراحت کنید؛ چهار ساعت قبل از عرق‌گیری تیم به هتل رفتم و به سرم زد که برای استقلال بازی کنم.

برداشت اشتباهی از استوری من شد

اینکه بگویم خانواده‌ام استقلالی هستند و ... را قبلا گفته‌ام؛ در آن استوری منظورم چیز دیگری بود که متاسفانه آن را بد رساندم، جریان دقیقا شد مثل مصاحبه‌ام بعد از بازی با پیکان که آقای استراماچونی رفته بود و همگان بد برداشت کرده بودند. من همان روز که آقای استراماچونی رفته بود مثل الان که آقا فرهاد رفته‌اند، گفتم ناراحتیم ولی الان کی مهم است؟ من بازیکن مهم هستم و هوادار و همه‌ هم می‌دانند اگر بازی ماشین سازی و پیکان را باخت نمی‌دادیم و مساوی نمی‌کردیم و با برد از زمین خارج می‌شدیم، الان قهرمان لیگ برتر می‌شدیم.

ما اختلاف‌مان سه امتیاز بود با پرسپولیس که در همین حاشیه با یک باخت و مساوی 8 امتیاز عقب افتادیم؛ به هواداران حق می‌دهم چرا که منظورم را بد گفتم و بد هم در صفحه‌ام نوشتم اما بازهم خدا کمک کرد که بتوانم گل بزنم و به تیم کمک کنم.

آرزوی بچگی‌ام گلزنی در دربی بود

آرزوی بچگی من گلزنی در دربی است؛ دیشب که با خانواده‌ام صحبت می‌کردم حرف خوبی مطرح شد. پنج سال قبل که استقلال می‌برد، من و برادرانم با موتور به خیابان می‌رفتیم و شاد بودیم اما الان من توانستیم باعث شوم که هواداران استقلال خوشحال شوند و مقابل خانه‌ام بروند و تشویق کنند.

روزبه بعد از گل دوم پرسپولیس به رختکن رفت

روزبه چشمی بعد از گل دوم که دریافت کردیم، نگاهی به سکوها داشتم که دیدم روزبه خیلی سریع به رختکن رفت؛ خیلی حالش بد شد. داریوش شجاعیان چون دو بار رباط صلیبی پاره کرده، تنش سفت است و روی سکو ماند. (باخنده)

رحمتی گفت با انگیزه‌ای که داری حتما برو و در دربی بازی کن

در دورانی که حواشی پیش آمد، هم سید مهدی رحمتی به من زنگ زد، هم حنیف عمران زاده با من صحبت کرد، آقای نیکبخت واحدی زنگ زدند و حتی در جمع خوانندگان سامان جلیلی صحبتی با من داشت؛ خیلی‌های دیگر هم بودند مثل آقای هادی طباطبایی که همگی آن‌ها به من گفتند معذرت خواهی کن و به سر تمرین تیم برو.

حتی همان‌روزی که می‌خواستم به هتل تیم برای بازی بروم، با سید مهدی (رحمتی) صحبت کردم که او گفت اگر می‌فهمی که می‌توانی بازی کنی برو بازی کن. سید گفت چون می‌فهمم پای تو درد می‌کند اما با این انگیزه‌ای که داری برو و بازی کن. حتی هم خونه‌هایم همگی گفتند برو بازی کن و من هم گفتم که می‌خواهم بروم بازی کنم تا بتوانم بار دیگر بلند شوم.

استقلالی در هر جای دنیا که باشد، با برد تیمش شاد می‌شود

کسی که استقلالی است، همه جوره استقلالی است؛ شما خواننده و بازیگر می‌بینید که در خانه نشسته و تیم می‌برد خوشحال می‌شود و وقتی هم بازنده می‌شود بسیار اندوهگین می‌شود. در هر نقطه از دنیا هم بخواهد باشد برایش فرقی ندارد چون استقلال ببرد خوشحال است.

نباید در خیال برد مقابل پرسپولیس برویم و تراکتور را دست کم بگیریم

همه تیم تلاش کردند و سنگ تمام گذاشتند؛ من از این طرز فکر می‌ترسم که می‌گویند پرسپولیس را بردیم می‌رویم تراکتور را هم می‌بریم چون خیلی بازی خطرناکی و بسیار مهمی است و این‌که به صورت تک بازی برگزار می‌شود بسیار دشوار است. ضمن این‌که بازیکنان باتجربه‌ای هم دارد و امیدوارم بتوانیم با یک نمایش خوب مقابل تراکتور به پیروزی و قهرمانی برسیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amy7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت های متوالی دانشگر/ اعتراض مداوم سپاهانی ها به داور