تاریخ انتشار: 1399/06/09 10:55
کد خبر: 56171

استعفای مجیدی حرفه ای نبود/ مشکلات استقلال باید داخل تیم حل شود

بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه مجیدی نباید در این شرایط حساس استعفا می داد، گفت: کار سرمربی استقلال حرفه ای نبود و او باید تا پایان جام حذفی به کارش ادامه دهد.
استعفای مجیدی حرفه ای نبود/ مشکلات استقلال باید داخل تیم حل شود

هادی نراقی در گفتگو با خبرنگار و در مورد استعفای فرهاد مجیدی که شوک بزرگی به مجموعه آبی پوشان بود، گفت: در حالی که هنوز هواداران خوشحال بودند که تیمشان توانسته هم پرسپولیس را شکست دهد و هم به فینال جام حذفی ورود کند مجیدی در پست اینستای خود استعفایش را اعلام کرد و این کار باعث شد کام هواداران تلخ شود.

وی افزود: استعفای مجیدی کار بسیار غیرحرفه ای بود. از او که سالها در کشورهای خارج از ایران بازی کرده و با فوتبال حرفه ای آشناست و خودش هم محبوبیت خاصی بین هواداران دارد، این کار بعید بود. او باید برای اینکه خودش را ثابت کند و به همه بگوید که می تواند بهترین مربی استقلال باشد باید همچنان در تمرینات حضور پیدا کرده و هدایت آبی پوشان را حداقل تا پایان فینال جام حذفی ادامه دهد.

مهاجم سابق استقلال  تصریح کرد: اگر او از مدیریت استقلال گله مند است باید این موضوع را درون خانواده حل می کرد. نشستی را با مدیرعامل استقلال برگزار و ناراحتی های خود را رسماً اعلام می کرد. بهترین راه این است که مجیدی با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره رودر رو صحبت کند زیرا این موضوع می تواند خیلی از مشکلات را حل کند. در غیر این صورت بعد از نشست می توانست شفاف با مردم صحبت کند و دلایل رفتنش را برای هواداران استقلال مطرح کند.

نراقی با انتقاد از سکوت مدیرعامل استقلال اظهار داشت: سعادتمند در مدت حضورش در استقلال زحمات زیادی را برای این تیم کشیده اما در این برهه که مجیدی از سرمربی گری استقلال استعفا داده او باید سکوتش را بشکند. دلایل رفتنش به ایتالیا را کاملاً توضیح داده و با مجیدی در این مورد صحبت کند. هواداران استقلال باید بدانند در سفری که مدیرعامل باشگاه شان به ایتالیا داشته و با استراماچونی صحبت کرده، چه اتفاقاتی رخ داه است. آیا واقعا قرار است استراماچونی به استقلال بازگردد یا نه فقط بحث مطالبات او در ایتالیا مطرح بوده.

وی در ادامه گفت: در فوتبال اروپا چند هفته قبل ازپایان لیگ، یک مربی رسما اعلام می کند که تیم را ترک خواهد کرد ولی تا روزی که قرارداد دارد و تا پایان بازی ها تمام تلاش خود را می کند که تیمی که در آن مربی گری می کند، نتایج قابل قبولی کسب کند. بنابراین مجیدی هم باید تابع قراردادش باشد و اینگونه تیم را در این شرایط حساس که تنها یک هفته تا فینال جام حذفی باقی نمانده، ترک نکند.

مهاجم سابق استقلال  در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که استقلال توانست پرسپولیس را شکست دهد. سرخ پوشان تهرانی دچار غرور شده بودند و انتظار چنین شکستی را از استقلال نداشتند. اما امیدوارم آبی پوشان بتوانند به قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کرده و در لیگ قهرمانان هم خوش بدرخشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zo98z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورمزیار: باید جایگاه مدیرعامل و سرمربی در استقلال حفظ شود