تاریخ انتشار: 1399/06/10 01:01
کد خبر: 56120

سایت فوتبال ایتالیا: استقلال به دنبال برگرداندن استراماچونی

وب سایت های معتبر فوتبال ایتالیا و اینتر 1908 نیز به داستان بازگشت استراماچونی به استقلال پرداختند.
 سایت فوتبال ایتالیا: استقلال به دنبال برگرداندن استراماچونی

رفته رفته اکثر سایت های معتبر ایتالیایی خبر امکان بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال را پوشش می دهند. ابتدا ظهر امروز بود که جانلوکا دی مارزیو خبرنگار معتبر شبکه اسکای اسپورت در خبری که در وب سایتش منتشر کرد، خبر از پیشنهاد جدی استقلال و احمد سعادتمند به استراماچونی برای بازگشت به ایران داد.

پس از دی مارزیو، نیکولا شیرا خبرنگار مشهور ایتالیایی در توئیتی نوشت: «احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال طی روزهای گذشته با آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال دیدار داشته است. سعادتمند در تلاش است استراماچونی را برای بازگشت به استقلال متقاعد کند و مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش ایران نیز برای انجام این انتقال چراغ سبز نشان داده است.»

R0g7KZj2WdJy

اما حالا وب سایت معتبر فوتبال ایتالیا و وب سایت FcInter1908 نیز به خبر علاقه استقلال به بازگشت استراماچونی واکنش نشان دادند. این وبسایت ها نوشته اند:

« باشگاه ایرانی استقلال در تلاش است تا آندره استراماچیونی ، مربی ایتالیایی را پس از جدایی او در دسامبر 2019 بازگرداند. این سرمربی 44 ساله سابقه  سرمربیگری تیم های های اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس و اسپارتا پراگ را دارد. او از ژوئن تا دسامبر 2019 مدت بسیار کوتاه اما پر حادثه ای را در استقلال داشت. حاصل کار استراماچونی در استقلال هفت پیروزی، چهار تساوی و دو شکست بود و باعث احترام و عشق هواداران استقلال شد.

lD09qKTdtcIx

زمانیکه استراماچونی قراردادش را به دلیل یک سری تخلفات از جمله بی نظمی در پرداخت حقوق و موارد ویزا فسخ کرد، هواداران استقلال به اعتراض پرداختند. به گزارش Sky Sport Italia، مدیران استقلال طی چند روز گذشته با استراماچونی تماس گرفتند تا یک قرارداد یک ساله با حقوق چشمگیر به او ارائه دهند. حالا او باید در این مورد تصمیمش را اتخاذ کند، اما اکنون بازگشت به ایران در مقایسه با سال گذشته مشکلات دیگری نیز دارد، به عنوان مثال محدودیت های سفر از زمان شیوع COVID-19 یکی از این مشکلات است.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdomx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بسته پیشنهادی سعادتمند به استراماچونی لو رفت