تاریخ انتشار: 1399/06/10 07:06
کد خبر: 56118

اولویت فولاد برای تمدید با کدام بازیکنان است؟

سرپرست تیم فوتبال فولاد ضمن بی‌اطلاعی از این که تاکنون جواد نکونام لیست بازیکنان ورودی و خروجی تیم را به باشگاه داده است یا نه، گفت: طبق گفته آقای آذری نیز اولویت همکاری در لیگ بیستم با بازیکنانی است که برای فولاد در لیگ نوزدهم زحمت کشیدند و تا پایان کار با ما بودند.

اولویت فولاد برای تمدید با کدام بازیکنان است؟

سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با فرتاک، در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود، جواد نکونام لیست بازیکنان خروجی و نفرات مورد نظر برای جذب جهت حضور قدرتمند فولاد در لیگ بیستم را به باشگاه تحویل داده است، اظهارکرد: از این که چنین لیستی به باشگاه داده شده است یا نه، فعلا اطلاعی ندارم.

وی در ادامه نیز در خصوص ادامه همکاری باشگاه با آذری و نکونام، گفت: موقعی که یک مجموعه یک سال را کنار هم گذراندند و موفق هم بوده‌اند، صد درصد باید ضمن حفظ آن مجموعه، تلاش شود که نقاط ضعف برطرف شده تا قوی‌تر وارد مرحله بعدی همکاری شوند. به هر حال وقتی آقای آذری و نکونام در اولین حضورشان در فولاد نتایج خوبی کسب کردند، پس باید این نفرات برای تداوم نتیجه‌گیری حفظ می‌شدند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به حمایت‌های خوب علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان نیز عنوان کرد: مطمئنا آقای آذری و نکونام با حمایت‌های همه جانبه آقای محمدی بازهم می‌توانند در لیگ بیستم نیز کارهای خوبی انجام دهند. هر چند که باتوجه به راه‌یابی فولاد به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، انتظارات بالا رفته است اما امیدوارم بازهم روند نتیجه‌گیری تیم تداوم داشته باشد.

وی تاکید کرد: امیدوارم آن اتفاتی که در لیگ نوزدهم درخصوص جذب بازیکن برای آقای نکونام افتاد و نتوانست بازیکنان مورد نظرش را جذب کند، اکنون نیفتد و بتواند تیم را آن‌طور که مورد دلخواهش است برای لیگ آینده ببندد. البته بازیکنانی که فصل گذشته تیم را همراهی داشتند تا آن موفقیت خوب برای فولاد رقم بخورد، خیلی خوب کار کردند و جای تشکر دارد که با وجود مشکلات حاصل از کرونا، با غیرت و با تعصب بازی کردند و در نهایت کار بزرگی انجام دادند.

علوی بیان کرد: در هر صورت اگر تیم باتوجه به نفرات مورد نظر نکونام بسته شود، صد درصد به آینده موفق فولاد امیدوار هستم.

وی در پایان نیز گفت: طبق گفته خود آقای آذری نیز اولویت همکاری در لیگ بیستم با بازیکنانی است که برای فولاد در لیگ نوزدهم زحمت کشیدند و تا پایان کار با ما بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8awz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرونا برای نقل و انتقالات اختیار تام گرفت