تاریخ انتشار: 1399/06/11 22:39
کد خبر: 55997

رسول‌پناه: دغدغه ما جذب بازیکن جدید است

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید مهم‌ترین دغدغه فعلی این باشگاه جذب بازیکن جدید و پرداخت مطالبات بازیکنان است.
رسول‌پناه: دغدغه ما جذب بازیکن جدید است

مهدی رسول‌پناه عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت نقل‌ و انتقالات پرسپولیس‌ اظهار کرد: امروز قرار بود با چند بازیکن که در فهرست سرمربی بودند صحبت کنیم که این اتفاق رخ داد و به توافق رسیدیم. حامد لک، سعید آقایی و عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس پیوستند و ان‌شاءالله در چند روز آینده خبرهای خوبی برای هواداران داریم چون چند بازیکن دیگر جذب می‌کنیم.

او درباره بازار نقل‌وانتقالات لیگ ایران گفت: پرسپولیس در حد توان و بودجه خودش قرارداد بسته است. این بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند واقعا عشق پرسپولیس‌ را دارند و ما هم با مبالغی در حد بودجه پرسپولیس با آن‌ها قرارداد بستیم.

او درباره وضعیت احسان پهلوان هم گفت: در چند روز آینده خبرش را اعلام می‌کنیم. اگر هواداران اجازه بدهند ما با دست بالا مذاکره می‌کنیم.

رسول‌پناه درباره وضعیت حسین خبیری، معاون پیشین اجرایی باشگاه هم گفت: ما مدیریت ورزشگاه شهید درفشی‌فر و شهدای گمنام را به او سپردیم. ان‌شاءالله تا پایان هفته‌ هیأت‌مدیره پرسپولیس‌ تشکیل و درباره پست‌های معاونت تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو هم گفت: دغدغه مهم ما، باشگاه پرسپولیس و جذب بازیکن جدید و پرداخت مطالبات بازیکنان است اما در کنار این مساله پرداخت پول برانکو هم مهم است. ما در حال مدیریت هستیم تا بتوانیم به برانکو هم پرداختی داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oejj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وعده‌های پرسپولیس به یحیی گل محمدی چه بود؟