تاریخ انتشار: 1399/06/12 20:03
کد خبر: 55944

ستاره پرسپولیس فاش کرد؛ پیشنهادات وسوسه انگیز!

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس گفت: قرارداد من بعد از دربی با پرسپولیس تمام شد و هم‌اکنون بازیکن آزاد هستم و می‌توانم هر تصمیمی بخواهم برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم.
ستاره پرسپولیس فاش کرد؛ پیشنهادات وسوسه انگیز!

بشار رسن ، هافبک عراقی پرسپولیس با گلی که چهارشنبه وارد دروازه استقلال کرد به اولین بازیکن خارجی در دربی پایتخت تبدیل شد که توانست در دو دربی متوالی گلزنی کند، اما مهمترین خبر درخصوص بشار، موضوع تمدید قرارداد بشار رسن بازیکن تأثیرگذار است. اتفاقی که تا الان رخ نداده و هواداران پرسپولیس را به شدت نگران کرده است. در همین راستا فرصتی دست داد تا دقایقی با بشار رسن صحبت کنیم.

بشار رسن بازی با استقلال چطور بود؟

همیشه بازی مقابل این تیم سخت است، چون حساسیت این دیدار بسیار بالاست و هواداران از این بازی فقط برد می‌خواهند. به نظرم بازی جذابی بود و ۴ گل رد و بدل شد و همه یک دیدار قشنگ را دیدند. ما بعد از اینکه گل زودهنگام خوردیم، در نیمه دوم خیلی خوب به بازی برگشتیم و توانستیم ۲ گل بزنیم ولی متأسفانه در دقایق پایانی تمرکز تیم از بین رفت و بازی مساوی شد. در ضربات پنالتی هم نتوانستیم خوب کار کنیم و شکست خوردیم. فکر می‌کنم در مجموع تیم ما بهتر بود و باید در همان ٩٠ دقیقه کار را تمام می‌کردیم ولی متأسفانه نشد.

گلزنی در دربی چه حسی دارد؟

همیشه گل زدن جذاب است به خصوص اینکه در دربی باشد. من قبلاً تجربه گلزنی در دربی را داشتم و خیلی خوشحالم باز هم در این بازی خاص گل زدم. فقط کاش بازی را می‌بردیم و هواداران را خوشحال می‌کردیم.

این روز‌ها همه نگران تمدید قرارداد تو هستند. این موضوع به کجا رسید؟

قرارداد من بعد از دربی با پرسپولیس تمام شد و هم‌اکنون بازیکن آزاد هستم و می‌توانم هر تصمیمی بخواهم برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم. همه از علاقه من به پرسپولیس و هوادارانش باخبر هستند و این موضوع را با بازی‌هایم به همه نشان دادم. درست است که من بازیکن خارجی هستم ولی تعصب زیادی روی پرسپولیس دارم. در مصاحبه‌های قبلی‌ام هم این موضوع را گفتم که اولویتم تمدید با پرسپولیس است و اگر باشگاه به تعهدات خودش عمل کند، قید پیشنهاداتم را می‌زنم و در پرسپولیس می‌مانم. همه این‌ها به باشگاه برمی‌گردد و مذاکراتی که مدیر برنامه‌هایم با مدیران پرسپولیس انجام خواهد داد. مدیر برنامه‌هایم در این چند وقت هر سه، چهار روز به باشگاه می‌رفت و فکر می‌کنم ثابت کردیم اولویت ما چه چیزی است.

شرط خاصی برای تمدید قراردادت با پرسپولیس گذاشتی؟

نه، اصلاً این موضوع درست نیست و من هیچ شرط عجیب و غریبی برای پرسپولیس نگذاشتم. تنها چیزی که می‌خواهم پرداخت طلبم است که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

چقدر احتمال می‌دهی در پرسپولیس بمانی؟

همیشه گفتم پرسپولیس اولویت اول من است. اگر مذاکرات به خوبی جلو برود و توافق انجام شود، می‌مانم و اگر شرایط طور دیگری رقم بخورد، من هم مجبور خواهم شد فکر دیگری برای آینده‌ام بکنم.

فکر می‌کنی چه زمانی تکلیف آینده‌ات با پرسپولیس مشخص شود؟

به نظرم خیلی طول نمی‌کشد و طی چند روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.

در این مدت همیشه صحبت از پیشنهادات تو در رسانه‌ها مطرح شد. نمی‌خواهی بگویی از چه تیم‌هایی پیشنهاد داری؟

درست است، من هیچ‌وقت نخواستم از تیمی نام ببرم، چون با پرسپولیس قرارداد داشتم. شاید خیلی‌ها فکر می‌کنند من بازارگرمی می‌کنم ولی هواداران پرسپولیس به خوبی مرا می‌شناسند و می‌دانند اهل بازارگرمی نیستم. من همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم سپردم و، چون هنوز وضعیتم با پرسپولیس مشخص نشده، درست نیست اسمی بیاورم.

حداقل بگو از کدام کشور‌ها پیشنهاد داری؟

فقط می‌توانم بگویم از چند کشور نزدیک به ایران پیشنهاد دارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdok6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بشار رسن در پرسپولیس ماندنی می‌شود؟