تاریخ انتشار: 1399/06/12 21:37
کد خبر: 55931

مربی تراکتور: در فینال، نگران ضربات پنالتی نیستیم

مربی تیم تراکتور‌ گفت: همه از محمدرضا اخباری شناخت کافی دارند هیچ نگرانی بابت کشیده شدن این دیدار به ضربات پنالتی نداریم
مربی تراکتور: در فینال، نگران ضربات پنالتی نیستیم

مصطفی صداقت امشب در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در فینال جام حذفی اظهار کرد: بازی فینال است و آن را به جشن پایان داستان فصل فوتبالی ۹۸_۹۹ تعبیر می‌کنم، خیلی از تیم‌ها دوست داشتند فردا در استادیوم امام رضا(ع) حضور داشته باشند اما خدا را شکر که تراکتور این لیاقت را دارد که براساس توانمندی‌هایش در این فینال حضور داشته باشد.

مربی تراکتور با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با ارائه بازی خوب جای خالی هواداران پرشور را پر کنم و انشالله فردا سربلند از زمین بیرون آییم، افزود: همزمانی کنفرانس خبری و جلسه آنالیز پیش از بازی باعث شد که سرمربی به نشست خبری نرسید.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته هفته‌ای پرتنش و حاشیه برای فوتبال ایران بود که پر از استعفا و بی‌احترامی بود ولی ما هفته‌ی آرامی را در تبریز پشت سر گذاشتیم.

صداقت در خصوص آمادگی و پیش‌بینی لازم برای احتمال رفتن بازی به پنالتی‌ نیز عنوان کرد: همه از محمدرضا اخباری شناخت کافی دارند هیچ نگرانی از این بابت نداریم و خاطرمان جمع است.

مربی تیم تراکتور ادامه داد: بعد از 30 بازی در لیگ و برگزاری مسابقات جام حذفی تیم‌ها شناخت کافی از هم دارند به هر حال ما تراکتور هستیم و برنامه‌های خاص خودمان را داریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم فردا بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم تا تماشاچیان از این بازی لذت ببرند، درخصوص چمن استادیوم امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: در کیفیت استادیوم شکی نداریم اما چمن استادیوم امام رضا(ع) سردسیری است هر چقدر به فصل سرما نزدیک شویم کیفیت زمین بیشتر می‌شود.

صداقت افزود: مشهد باتوجه به اینکه در جوار آقا امام رضا(ع) است همه دوست دارند به بهانه فوتبال هم که شده به مشهد سفر کنند، برگزاری فینال در مشهد یکی از تصمیمات خوب فدراسیون بود.

مربی تراکتور هم‌چنین درباره صحبت‌هایی که پیرامون داوری شده بود، یادآور شد: آقایان مدیران صحبت‌های لازم را انجام دادند، همه تیم‌ها دغدغه و نگرانی این را دارند که نتایج فوتبالی رقم بخورد، اگر صحبتی در خصوص داوری شده دغدغه بوده چون فینال حذفی است کوچکترین اشتباه می‌تواند زحمات یک تیم را از بین ببرد.

وی درخصوص فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات هم گفت: اگر قرار باشد مذاکره‌ای با بازیکنان انجام شود بعد از بازی فینال اعلام می‌کنیم چرا که الان تنها دغدغه ما جام حذفی است.

نشست خبری سرمربی تیم استقلال باتوجه به تاخیر در پرواز، کنسل شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyx9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نارضایتی استقلالی‌ها از وضعیت سفر به مشهد