تاریخ انتشار: 1399/06/13 08:03
کد خبر: 55913

دو ستاره کلید واژه پیوستن به استقلال است؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که هافبک فصل گذشته پیکان کارش برای پیوستن به استقلال مراحل پایانی خودش را طی می‌کند.
 دو ستاره کلید واژه پیوستن به استقلال است؟

به‌طور حتم این دو روز گذشته را باید به‌حساب تیم فوتبال پرسپولیس و مدیرعامل این تیم مهدی رسول پناه واریز کنیم که در 24 ساعت گذشته توانسته 4 بازیکن را جمع بازیکنان این تیم در فصل جدید اضافه کند که این امر تا حد زیادی از فشار وحشتناک فسخ مهدی ترابی کم کرده است ، هرچند که خودش معتقد است کارشان در فصل نقل و انتقالات هنوز تمام نشده و روز شنبه بازهم اخبار خوبی حول‌وحوش این باشگاه خواهید شنید.

اما از طرفی در اردوگاه آبی هنوز خبر رسمی مبنی بر اضافه شدن بازیکنی به این باشگاه به گوش هواداران این تیم نرسیده است که البته این امر به خاطر دیدار این تیم در روز پنج‌شنبه (امروز) در فینال جام حذفی مقابل تراکتور کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد، اما این دلیل نمی‌شود که این تیم هم دست روی دست گذاشته تا یکی‌یکی بازیکنان لیگ برتری سر از باشگاه‌های رقیب در بیاورند.

آخرین اخباری نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال مربوط می‌شود به سعید واسعی هافبک فصل گذشته پیکان که بازی‌های خوبی را در دو فصل گذشته در تیم پیکان به نمایش گذاشته است و ازاین‌رو نظر استقلالی‌ها را به خود جلب کرده است.

 درخصوص این بازیکن آینده دار باید گفت تقریباً دیگر باید کار او را به برای پوشیدن لباس آبی تمام‌شده بدانیم، مگر اینکه اتفاق عجیبی ظرف چند روز آینده بیفتد. این در حالی است که گرشاسبی مدیرعامل پیکان برای صدور رضایت‌نامه واسعی 2 میلیارد از باشگاه استقلال درخواست کرد بود، اما با جمیع این جهات او از هرزمانی برای پیوستن به استقلال و پوشیدن لباس آبی پوشان پایتخت نزدیک شده است و مدیران باشگاه استقلال منتظر پایان جام حذفی هستند تا او رسماً به خدمت بگیرند. بنابراین پس از محمدحسین مراد مرادمند و حبیب فرعباسی او را باید سومین خرید استقلال در فصل پیش رو بدانیم.

گفتنی است واسعی دریکی از استوری های که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده دوستاره آبی را در گوشه عکسش کارکرده، دقیقه همان کاری که امشب حبیب فرعباسی انجام داده است. گویا "دوستاره" کلیدواژه بازیکنان جدید برای اعلام پیوستن به استقلال است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mo88b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فرهاد نیمه مرداد به سعادتمند لیست داده بود!