تاریخ انتشار: 1399/06/14 20:34
کد خبر: 55792

شوآف‌های بی‌ثمر/مجیدی بی تجربه‌گی کرد

«کشمکش‌های مدیر و سرمربی، استقلال را زمین زد»
شوآف‌های بی‌ثمر/مجیدی بی تجربه‌گی کرد

شکست آبی‌پوشان در دیدار پایانی جام حذفی مقابل تراکتور چندان دور از تصور هم نبود.

مجموعه باشگاه استقلال که در طول فصل مشکلات عدیده‌ی فنی، مدیریتی و حاشیه‌ای را تجربه کرده بود با برد مقابل قهرمان لیگ برتر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، قصد داشت بروی تمامی ضعف‌های باشگاه سرپوش بگذارد.

پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس شرایطی را در باشگاه استقلال بوجود آورد که گویی همه چیز تمام شده است و جام قهرمانی در دستان کاپیتان این تیم قرار گرفته است و همه اعضای باشگاه از مدیر و سرمربی تا اکثر بازیکنان به جاده‌ی حاشیه پا گذاشتند و انواع اقسام حاشیه‌ها را وارد باشگاه کردند.

پُر بیراه نیست اگر بگوییم دعوای سرمربی و مدیر و استعفای اینستاگرامی مجیدی اولین گام برای قهرمان کردن تراکتور در جام حذفی بود!

در نیم فصل اول یکی از انتقادات نسبت به استراماچونی با وجود کسب نتایج خوبش این بود که ای کاش چند بازی تا پایان نیم فصل صبر می‌کرد و سپس تهران را ترک می‌کرد و حالا باید گفت آقای مجیدی ای کاش شما هم یک هفته صبر می‌کردید و سپس در انتقاد از مدیریت باشگاه استعفا می‌کردید.

استعفای مجیدی و حواشی آن تمرکز را از آبی‌پوشان ربود و اثرات آن در نیمه اول بازی فینال به خوبی قابل لمس بود و هیچ دلیلی جز عدم تمرکز نمی‌توانست استقلال را از این تراکتور در یک نیمه با سه گل عقب بی‌اندازد.

از طرف دیگر بازیکنان استقلال که تحت فشار و انتقادات شدید هواداران خود برای عدم موفقیت خود و موفقیت‌های پیاپی رقیب دیرینه بودند پس از بازی با پرسپولیس در مصاحبه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بدنبال خالی کردن خود از این فشارها بودند و آنقدر در باد پیروزی مقابل پرسپولیس خوابیدند که فراموش کردند تا موفقیت یک قدم دیگر باقی مانده است و همین غفلت گام دوم برای قهرمانی تراکتور در جام حذفی بود.

شاید هم سرمربی و هم بازیکنان استقلال در برخی موارد مُحق بودند اما آنها زمان درستی برای ادعا و گلایه‌های خویش انتخاب نکردند و این رفتار غیر حرفه‌ای دستشان را از رسیدن به جام کوتاه کرد.

اگر استقلالی‌ها همه‌ی آنچه را که در هفته اخیر انجام دادند به امشب و پس از سوت پایان بازی موکول می‌کردند، همه مقتدرانه‌تر خواسته‌هایشان را مطرح می‌کردند و هم پذیرش آن برای همگان راحت‌تر بود.

استقلال جام حذفی را به خودش و رفتار به دور از منطق سرمربی و بازیکنانش واگذار کرد.

گاهی به جای بهانه جویی باید تلاش کرد و این تلاش بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wd6vr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال در راهدار ذوب آهن/شنیدن صدای پای فرهاد از اصفهان