تاریخ انتشار: 1399/06/15 19:57
کد خبر: 55747

علیپور: درخواست ۱۰میلیاردی من دروغ است

مهاجم پرسپولیس در مورد حضورش در دفتر باشگاه صحبت کرد.
علیپور: درخواست ۱۰میلیاردی من دروغ است

علی علیپور ساعتی پیش در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد شرایط پرسپولیس و روشی که باشگاه قصد دارد در ارتباط با بازیکنان در پیش بگیرد شفافیت و صداقت در آن وجود دارد و همین موضوع یک دنیا می‌ارزد. مدیران باشگاه نظرات خودش را مطرح کرد و من و وکیلم هم نظرات خودمان را دادیم که قرار است به زودی سبک و سنگین شود و در هیات مدیره بحث شود و باشگاه خبرش را اعلام می‌کند.

وی در مورد صحبت از لژیونر شدنش و اینکه گفته می‌شود تقاضای مالی بالایی از پرسپولیس داشته گفت: دوست ندارم وارد این جزئیات شوم و همانطور که گفتم صحبت‌های خوبی انجام شد و شفاف توضیح داده شد و شبهه‌ای میان ما و باشگاه باقی نمانده است. من 6 سال در شرایطی که همه‌ در جریانش هستند در پرسپولیس بازی کردم و اتفاقاتی که در ایران می‌افتد و بازیکنانی می‌روند و می‌آیند و بعد می‌گویند اشتباه شده و پیش آمده است و این باعث می‌شود بازیکن شکایت کند و دوبرابر پولش را بگیرد. من کاری با خودم ندارم و هیچ کلاسی برای باشگاه نمی‌گذارم. ممنون باشگاه و هوادارانش هستم و اسم پرسپولیس مرا بزرگ کرده ولی خودم به کنار باید به بازیکنان ایرانی توجه شود نه اینکه بازیکنان خارجی بیایند و بروند و با شکایت 2 برابر دستمزدشان بگیرند و بازیکنان ایرانی در فشار اقتصادی باشند.

مهاجم پرسپولیس در مورد میزان احتمال ماندنش در این تیم گفت: بستگی به باشگاه دارد. آنها شفاف نظراتشان را گفتند و اعلام کردند سقف پرداختی دارند و ما هم نظراتمان را منتقل کردیم.

علیپور در مورد درخواست 10 میلیاردی از باشگاه هم عنوان کرد: اصلاً این بحث‌ها نیست و چنین مبلغ و رقمی مطرح نیست. باشگاه باید در راستای شفافیت این مسائل بیاید و با سند و مدرک بگوید چه رقم‌هایی پرداخت شده است و من صحبتی در این خصوص ندارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zoqy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جزئیات مذاکرات علیپور و پرسپولیس‌