تاریخ انتشار: 1399/06/16 11:03
کد خبر: 55703

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان: قهرمانی هدف گذاری هیات مدیره است

با نویدکیا حضور پرقدرتی خواهیم داشت.
رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان: قهرمانی هدف گذاری هیات مدیره است

مجتبی لطفی در مورد همکاری با باشگاه سپاهان به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه، اظهار داشت: بنده در شرکت فولاد مبارکه مدیر امور ورزش هستم و تا کنون وظیفه حمایت و پشتیبانی از باشگاه را داشتم. الان با یک مسئولیت سنگین‌تر این وظیفه را بر عهده دارم. طبیعتا با قدرت خیلی بیشتری از محمدرضا ساکت و مجموعه باشگاه حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به انتخاب سرمربی جدید زردپوشان تصریح کرد: شب گذشته با محرم نویدکیا به جمع بندی رسیدیم و او سرمربی سپاهان شد. امیدواریم به نتایج خوب و مدنظر دست پیدا کند.

لطفی در مورد هدفگذاری هیات مدیره جدید باشگاه سپاهان گفت: قهرمانی در لیگ، جام حذفی و همچنین حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی از اهداف هیات مدیره است. البته کار بسیار سختی است اما قطعا با حضور نویدکیا و ایده‌هایی که او دارد در مسابقات با قدرت حاضر می‌شویم.

وی در مورد حمایت از تیم فوتبال سپاهان در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: با تمام توان هر امکاناتی که نویدکیا بخواهد، هم کارخانه و هم خود باشگاه برای شرکت در مسابقات در اختیارش می‌گذارند.

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا نویدکیا لیستی را برای تیم فصل آینده ارائه کرده، گفت: شب گذشته بحث جمع بندی و انتخاب سرمربی بود. ان شاالله قرار است در این مورد با او صحبت کنیم. صددرصد از او حمایت همه جانبه خواهیم داشت. نویدکیا اسطوره باشگاه است و نیاز به تعریف ندارد. او برای سپاهان خیلی زحمت کشیده و در جایگاهی است که می‌توانند سپاهان را به آنچه که ما می‌خواهیم برساند.

لطفی خطاب به هواداران سپاهان تصریح کرد: قطعا کارخانه فولاد مبارکه و حمیدرضا عظیمیان (مدیرعامل فولاد مبارکه)، به صورت جدی از باشگاه و تیم حمایت می‌کنند. این یک مسئولیت اجتماعی بر عهده شرکت فولاد مبارکه است و نشاط و شادابی اصفهان به نتایج سپاهان بستگی دارد. از هواداران می‌خواهم مثل همیشه حمایت کنند. قطعا آینده درخشانی در انتظار تیم فوتبال و دیگر رشته‌های باشگاه سپاهان، است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486edw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرم نویدکیا سرمربی سپاهان شد

مسیر حضور محرم نویدکیا در سپاهان هموار شد
از شهر گنبدهای فیروزه ای یک ستاره ظهور کرد