تاریخ انتشار: 1399/06/17 08:22
کد خبر: 55647

جدایی مظهری مورد قبول تراکتور نیست

باشگاه تراکتور تاکید کرد که قرارداد رشید مظاهری با تیم فوتبال استقلال غیرقانونی است.
جدایی مظهری مورد قبول تراکتور نیست

یک روز پس از فسخ قرارداد با تیم فوتبال تراکتور، رشید مظاهری مقصد جدید خود را مشخص کرد و به تیم آبی پوش پایتخت پیوست تا یکی از انتقال های بزرگ تابستان، به نام سعادتمند و استقلال ثبت شود. این انتقال در حالی انجام شد که مظاهری یک بار پیش از فینال درخواست فسخ یک طرفه داد که باتوجه به در جریان بودن بازی ها، این درخواست با موافقت همراه نشد اما بار دوم وی توانست جدایی اش تراکتور را قطعی کند.

این جدایی البته مورد قبول تراکتور نیست. سهرابی مدیرعامل تیم تبریزی در این باره می‌گوید: با اینکه فوتبال ما حرفه‌ای است، اما برخی بازیکنان، اخلاق حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند. رشید مظاهری دو فصل دیگر با تیم ما قرارداد دارد و این بازیکن قبل از پایان فصل و پیش از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی درخواست جدایی کرد که ما به او اعلام کردیم که تمرکزت روی بازی‌ها باشد. این بازیکن احساس می‌کرد که با توجه به مصدومیت اخباری، ما تن به خواسته‌های وی می‌دهیم؛ اما با این موضوع موافقت نکردیم و سپس مظاهری با مراجعه به سازمان لیگ، درخواست فسخ قرارداد کرد. باشگاه تراکتور تمام مطالبات مالی این دروازه‌بان را پرداخت کرده و در این خصوص کوتاهی نکرده است.

وی در این باره افزود: قرارداد مظاهری با استقلال، غیرقانونی است و چون اطلاعی از آیین‌نامه فدراسیون فوتبال ندارد، از عواقب این قرارداد غیرقانونی خبر ندارد و اگر باشگاه استقلال نتواند رضایت تراکتور را بگیرد، این بازیکن جریمه و محروم خواهد شد و در این خصوص، نامه‌ای به باشگاه استقلال ارسال خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zoqda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین تمرین رشید در زمین تمرین استقلال