تاریخ انتشار: 1399/06/18 16:33
کد خبر: 55545

هازارد هنوز بازیکنی نیست که انتظارش را داریم

سرمربی تیم ملی بلژیک هم اعتراف کرد که ادن هازارد در شرایط بدنی مطلوبی به سر نمی برد.
 هازارد هنوز بازیکنی نیست که انتظارش را داریم

ادن هازارد فصلی کابوس وار را پشت سر گذاشت. او هرچند از لحاظ تیمی توانست با رئال فاتح لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا شود ولی سه مصدومیت بد در طول فصل باعث شد تا نتواند حضور موثری در ترکیب تیمش داشته باشد. از او که گران ترین خرید تاریخ رئال است، قطعا انتظاری بیش از این می رفت با این حال ستاره بلژیکی خوشبین است فصل پیش رو بتواند جبران مافات کند.

هازارد پس از جراحی روی مچ پای خود و به لطف وقفه کرونا توانست رئال را در 12 بازی باقیمانده فصل در ماه های ژوئن، جولای و آگوست همراهی کند اما نتوانست پاسخ انتظارات را بدهد.

او که این روزها در اردوی تیم ملی بلژیک حضور دارد، همچنان اختصاصی تمرین می کند و مشخص نیست برابر ایسلند در لیگ ملت های اروپا به میدان خواهد رفت یا خیر.

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک در مورد هازارد گفت :« ادن انفرادی تمرین می کند و هنوز نتوانسته به گروه ملحق شود. از لحاظ پزشکی او مشکلی ندارد ولی از لحاظ بدنی 100 درصد نیست. او هنوز بازیکنی نشده که انتظارش را داریم و برای جلوگیری از هرگونه ریسک بازگشت مصدومیت، در موردش کاملا احتیاط می کنیم.»

مارتینز در مورد احتمال حضور هازارد برابر ایسلند گفت: « اگر بتواند بازی کند که ایده آل خواهد بود اما اگر اینطور هم نشود، حضور او در میان تیم به عنوان کاپیتان برای مان خیلی باارزش است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xk7mp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خبر خوب برای هواداران رئال مادرید