تاریخ انتشار: 1399/06/18 20:28
کد خبر: 55530

پیروزی شهرخودرو با رحمتی مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی دوستانه خود قبل از اعزام به قطر مغلوب شاگردان سید مهدی رحمتی شد‌.
پیروزی شهرخودرو با رحمتی مقابل پرسپولیس

تیم های پرسپولیس و شهرخودرو که قرار است از هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند  از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تک گل محمد قاضی یک بر صفر به سود مشهدی‌ها تمام شد.‌

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر

ترکیب شهرخودرو: متین صفاییان، علی طاهران، علی نعمتی، فرشاد فرجی، حسن جعفری، محمد علی فرامرزی، علی نبی زاده، محمد قاسمی نژاد، اکبر صادقی، حسین مهربان و محمدرضا خلعتبری

*کمال کامیابی نیا که این روزها به دلیل کشیدگی همسترینگ زیرنظر کادر پزشکی پرسپولیس تمرین می کند پیش از شروع بازی به نرم دوی دور زمین پرداخت.

*مهدی رحمتی که به تازگی به عنوان سرمربی شهرخودرو انتخاب شده با لباس شخصی در کنار زمین عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت و در این دیدار حاضر نشد.

*بسیاری از بازیکنان پرسپولیس  قبل بازی با مهدی رحمتی خوش و بش گرمی انجام داده و آغاز سرمربیگری وی را تبریک گفتند.

*همچنین یحیی گل محمدی هم قبل بازی به سمت سرمربی فعلی شهرخودرو که شاگرد قدیمی‌اش محسوب می‌شود رفت و با رحمتی و البته بازیکنان و کادرفنی این تیم خوش و بش کرد.

*مهدی رحمتی به شوخی به شکم سرمربی پرسپولیس اشاره کرد که این امر سبب گل محمدی شد.

*خلیل زاده با هم استانی‌های مازندرانی خود در تیم رقیب یعنی قاسمی نژاد و خلعتبری به خنده و خوش و بش پرداخت.

*برخلاف گل محمدی که در نیمه اول از پنج بازیکن جدید در ترکیب تیم خود استفاده کرد، مهدی رحمتی در این نیمه به نفرات جدید شهرخودرو میدان نداد.

*مجتبی حسینی دستیار سابق گل محمدی و سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان که امروز برای تماشای بازی به ورزشگاه کاظمی آمده بود دقایقی با وی صحبت کرد.

*فرهاد حمیداوی مالک و مقصود خدایی عضو هیات مدیره شهرخودرو برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشتند. حمیداوی با حضور در زمین با بازیکنان دو تیم خوش و بش کرد.

*علی شجاعی و آرمان رمضانی پس از عقد قرارداد با پرسپولیس به ورزشگاه رفته و ضمن انجام دادن تمرینات اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز سرخ پوشان، دقایقی از بازی را هم تماشا کردند‌.

*در یکی از صحنه‌های این دیدار اعتراض افشین پیروانی به داور با خنده یحیی گل محمدی همراه شد‌.

* دو تیم در این بازی از پیراهن‌های تمرینی خود استفاده کردند. شاگردان یحیی گل محمدی با پیراهن طوسی و مشهدی ها با پیراهن زرد به زمین رفتند.

*رحمتی در نیمه دوم بازیکنان جدید و جوان خود را به زمین فرستاد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bx7q8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار‌ها در پرسپولیس عجیب است