تاریخ انتشار: 1399/06/18 21:23
کد خبر: 55522

عارف غلامی تا ۱۴۰۱ در استقلال

عارف غلامی با تمدید زودهنگام قراردادش با استقلال به شایعات پیش آمده پیرامون فسخ قراردادش پایان داد.

عارف غلامی یکی از ستاره های تاثیرگذار و جوان استقلال در لیگ نوزدهم بود. این بازیکن توانمند که پیشنهادهای خوبی از کشورهایی مثل یونان و پرتغال دریافت کرده بود، روز گذشته در فدراسیون فوتبال حضور یافت تا شایعاتی درباره فسخ قراردادش به وجود بیاید. 

این در حالی است که غلامی یکسال دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده بود و اگر قصد جدایی و ترانسفر شدن داشت، باید از این باشگاه کسب رضایت می‌کرد. با این حال طی 24 ساعت گذشته که شایعه فسخ قرارداد این بازیکن مطرح شد، بسیاری از هواداران نسبت به اقدام او موضع گرفتند و این در حالی است که مدافع جوان آبی ها خودش اقدام رسمی برای فسخ انجام نداد.

غلامی امروز برای اینکه حسن نیتش را به مسئولان استقلال ثابت کند،‌به دیدار احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه رفت و در جلسه ای که داشت یکسال دیگر هم قراردادش را تمدید کرد تا ماندنش در جمع آبی ها قطعی باشد. بر این اساس عارف غلامی نه فقط تا پایان لیگ بیستم که تا سال 1401 در جمع آبی پوشان ماندنی شد و خیال هواداران را راحت کرد.

البته در قرارداد جدید غلامی بندی وجود دارد که او اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد، در صورت جلب رضایت باشگاه می‌تواند لژیونر شود اما در شرایط کنونی این مساله وجود ندارد و او در ترکیب استقلال به میدان می‌رود.

بر این اساس غلامی روز پنجشنبه نیز همراه آبی پوشان به قطر می‌رود تا در 4 مسابقه دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیمش را همراهی کند. بی تردید او انگیزه زیادی دارد تا بتواند بار دیگر توانایی های فنی اش را ثابت کند و مهره ای موثر در ترکیب آسیایی آبی ها باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxqpm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع استقلال به کمیته انضباطی می‌رود؟