تاریخ انتشار: 1399/06/18 21:48
کد خبر: 55519

شجاعیان می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند

وکیل هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: این بازیکن می تواند استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.
شجاعیان می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند

مسئولان باشگاه استقلال روز گذشته لیست بازیکنان و کادر فنی این تیم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به AFC ارسال کردند اما ظاهرا نام داریوش شجاعیان در این فهرست قرار نگرفته است. ظاهرا استقلالی‌ها با توجه به اینکه از نقل و انتقالات محروم هستند نام شجاعیان را در لیست ارسالی قرار ندادند اما وکیل این بازیکن معتقد است وی می‌تواند استقلال را همراهی کند.

رضا شاه منصوری در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: شجاعیان مشمول فعالیت‌های نقل و انتقالاتی که این روزها گریبان باشگاه استقلال را گرفته، نیست.

وی افزود: مثلا اگر استقلال بازیکنی از یک تیم دیگر را جذب کند اما چون الان نمی‌تواند قرارداد او را در جایی ثبت کند نمی‌تواند اسم آن بازیکن را به آسیا بفرستد اما بازیکنانی که جزو تمدیدی‌های این باشگاه هستند می‌توانند در آسیا این تیم را همراهی کنند.

وکیل شجاعیان خاطرنشان کرد: پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد بسته شده اما تمام تمدیدی‌های این تیم شامل ادامه همکاری با این باشگاه می‌شوند چون نیازی به ثبت قرارداد ندارند. شجاعیان هم همین شرایط را دارد.

شاه منصوری در خصوص اینکه مسئولان استقلال بعد از مصدومیت نام شجاعیان را از فهرست خارج کردند، گفت: این همان نکته اصلی است که باید به آن توجه شود. نام او از لیست خارج شد اما قرارداد وی با این باشگاه پابرجا است. مسئولان باشگاه استقلال باید با کمیته مسابقات ای اف سی مکاتبه کنند و بگویند ما می‌خواهیم این بازیکن را وارد لیست کنیم چون با او قرارداد داریم و همکاری ما ادامه دار است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlxvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جلسه بی نتیجه مدافع گل گهر با مسئولان استقلال