تاریخ انتشار: 1399/06/21 21:23
کد خبر: 55337

فولادی ها با پاتوسی به توافق رسیدند

با توافق باشگاه فولاد و باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی، پاتوسی در فولاد ماندنی شد.
فولادی ها با پاتوسی به توافق رسیدند

شاید بزرگترین نقل و انتقال این فصل را بتوان پیوستن رشید مظاهری به استقلال‌ و سعید آقایی به پرسپولیس دانست اما آیاندا پاتوسی بمب نقل و انتقالات این دو فصل اخیر فوتبال ایران قرارداد خود با تیم فولاد را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

پاتوسی که در ابتدای لیگ نوزدهم، استقلال را ترک و به باشگاه بن یاس امارات رفته بود، در میانه راه از این تیم جدا شد و به فولاد آمد. او در فولاد درخشید و یکی از عوامل موفقیت این تیم در بازی‌های پایانی سال ۹۸ لقب گرفت اما پس از دوران کرونا کمی از دوران اوجش فاصله گرفت. طبق اعلام رسانه باشگاه فولادخوزستان، این تیم با کیپ تاون برای انتقال قطعی این بازیکن به توافق رسیده و این بازیکن در لیگ بیستم نیز زیر نظر جواد نکونام با پیراهن فولاد بازی خواهد کرد.

این ستاره آفریقایی قطعا اگر در فرم ایده‌آل خود باشد می‌تواند عصای دست تیم فولاد در لیگ و همچنین مسابقات آسیایی باشد. تاکنون لوسیانو پریرا، فرشاد احمدزاده، محمد آبشک، محمد قاسمی نژاد و وحید حیدریه قرارداد خود را با فولاد تمدید کرده‌اند و شروین بزرگ نیز تنها خرید قرمزهای اهواز است. سعید آذری مدیرعامل فولاد به دور از هیجانات، رقم‌های عجیب و انتقالات ناگهانی کار خود را دنبال می‌کند و باید منتظر خریدهای جدید این تیم در روزهای آتی ماند.

 

فولاد خود را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌کند و حالا می‌تواند از آیاندا پاتوسی هم در آسیا بهره ببرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mo68b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید قرارداد گلزن برزیلی با فولاد خوزستان