تاریخ انتشار: 1399/06/24 14:23
کد خبر: 55191

مربی سپاهان: شناخت خوبی از النصر داریم

مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید سرمربی تیم و کادر فنی‌اش، بازیکنان خوب تیم النصر را رصد کرده‌اند.
مربی سپاهان: شناخت خوبی از النصر داریم

مجتبی توتونی، مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان اظهار کرد:‌ ما تا حد زیادی بازیکنان النصر را رصد کرده‌ایم. شناخت نسبتا خوبی روی حریف داریم و برای این چالش آماده هستیم. می‌دانیم النصر بازیکنان خوبی دارد. مطمئنا برای مقابله با بازیکنان خوب النصر تمهیداتی اندیشیده‌ایم که این را در زمان مسابقه خواهید دید.

او ادامه داد: شرایط کرونایی برای همه مردم و تیم‌های دنیاست و یک شرایط یکسان برای همه تیم‌هاست. ما به واسطه ویروس کرونا چهار بازیکن خوبمان را نداریم ولی بازیکنان دیگرمان کسانی هستند که قابلیت‌های فنی خوبی دارند و جانشینان شایسته‌ای برای بازیکنانی که دچار مشکل شده‌اند هستند. اینجا آرزو می‌کنیم که این ویروس از دنیا رخت ببندد و همه به شرایط عادی زندگی برگردند.

توتونی اضافه کرد: این شرایط برای دو تیم است. ما فکرهایی داریم برای اینکه دو بازی‌مان را چگونه برگزار کنیم و برای این برنامه‌هایی داریم. مسلما در هر دو بازی با النصر به یک شکل بازی نخواهیم کرد. شرایط بازی را و لحظه‌های متفاوت بازی را ارزیابی می‌کنیم. با توجه به اتفاقات بازی برای ما و تیم حریف، تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzbp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهرمانی تیم سپاهان در مرحله نخست رقابتهای لیگ دو و میدانی بانوان کشور