تاریخ انتشار: 1399/06/24 23:07
کد خبر: 55154

شهرخودرو می‌توانست جسورتر بازی کند

مربی سابق شهرخودرو می‌گوید این تیم مقابل الاهلی می‌توانست جسورتر عمل کند.
شهرخودرو می‌توانست جسورتر بازی کند

داود سید عباسی در گفت‌وگویی درباره شکست شهرخودرو مقابل الاهلی امارات اظهار کرد: بازیکنان شهرخودرو باید هم کمی محتاط بازی میکردند چرا که تنها امیدشان این بود که جلوی این تیم اماراتی بتوانند امتیاز خوبی کسب کنند تا مقابل پاختار و الهلال شانس داشته باشند و تلاش کنند تا به مرحله بعد صعود کنند. احتیاطی که در دستور کار شهرخودرو قرار داشت، منطقی بود. آن‌ها داشتند یک بازی خوب و هدف دار انجام می دادند.

او ادامه داد: شهرخودرو روی یک حرکت انفرادی یکی از بازیکنان الاهلی گل خورد و به نظر من کمی جسورتر می‌توانست بازی کند ولی در کل نمایش این تیم طبیعی بود چرا که شش امتیاز هم در بازی‌های قبلی مقابل دو تیم الهلال و پاختار از دست رفته بود. شهرخودرو پتانسیل این را دارد که به هر تیمی فشار بیاورد. من از بازیکنان هجومی شهرخودرو اطلاع دارم و به نظرم باید از بازیکنان هجومی این تیم استفاده می‌شد چرا که تیم شهرخودرو در فاز هجومی خیلی تیم خوبی نشان می‌دهد.

مربی سابق شهرخودرو با بیان این که تیم شهرخودرو هم فصلی فرسایشی را پشت سر گذاشته بود، گفت: شانس داشتیم که جلوی تیم الاهلی به برتری برسیم و بازی خوبی ارائه دهیم چرا که لیگ آن‌ها هم تعطیل بود و از شرایط مسابقه دور بودند. البته شهرخودرو یکی دو بازیکنش را هم از دست داده بود. زمان بهترین قاضی است و هر مربی هم احتیاج به آن دارد تا کارش را در تیم جدیدش نشان دهد و رحمتی هم باید ببینیم در ادامه چه می‌کند.

او ادامه داد: زمان می تواند تیم را هماهنگ‌تر و بهتر کند اما در هر صورت امیدواریم آن‌ها بتوانند در بازی‌های بعدی امتیازات آسیایی خود را هم به دست آورند. همه امیدمان این است که ان‌شاءالله نتایج آبرومندی را کسب کنند. صعودشان خیلی خوشبینانه است اما امیدوارم در بازی‌های بعدی آبرومند ظاهر شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbl8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار مسابقه الاهلی و شهرخودرو