تاریخ انتشار: 1399/06/25 20:08
کد خبر: 55116

دروازه‌بان استقلال دوباره تراکتوری می‌شود؟

رشید مظاهری که در اقدامی جنجالی بعد از فسخ قراردادش با استقلال به توافق رسید، اکنون در انتظار حکم نهایی کمیته تعیین وضعیت است.
دروازه‌بان استقلال دوباره تراکتوری می‌شود؟

رشید مظاهری که در اقدامی جنجالی بعد از فسخ قراردادش با استقلال به توافق رسید، اکنون در انتظار حکم نهایی کمیته تعیین وضعیت است.

دروازه بان فصل گذشته تراکتور که با قراردادی سه ساله به عضویت این تیم در آمده بود، ناگهان با فسخ قراردادش همه نگاه‌ها را متوجه خود کرد. در ادامه این دروازه‌بان که تهدید باشگاه تراکتور را در خصوص این تصمیم متوجه خود می‌دید، با باشگاه استقلال به توافق دست یافت و قراردادش را با آبی‌ها به امضا رساند.

اکنون بعد از چند بیانیه تهدید آمیز از سوی باشگاه تراکتور، قرار است فردا جلسه رسیدگی به این پرونده در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون برگزار شود و براساس مستندات دو طرف رای نهایی در این خصوص اعلام شود.

باشگاه تراکتور امروز در بیانیه خود در این خصوص آورده بود: باشگاه تراکتور انتظار دارد که تصمیمات این کمیته در راستای رعایت کلیه موازین قانونی اتخاذ شود. از کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال انتظار می‌رود که بدون توجه به جوسازی‌ها، رأی خود را صرفاً بر مبنای عدل و بررسی تمامی جوانب و مستندات صادر کند. این خواسته به حق باشگاه و هواداران میلیونی تراکتور است، چون آنها تنها به دنبال روشن شدن زوایای فسخ غیرقانونی قرارداد رشید مظاهری و جدایی این بازیکن هستند. باشگاه تراکتور تاکید می‌کند که پیوستن رشید مظاهری به تیم استقلال غیرقانونی است و این دروازه‌بان همچنان با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و باید به قرارداد خود پایبند باشد.

در کنار بیانیه تراکتور اما رشید مظاهری مدعی است مستنداتی دارد که فسخ قراردادش را قانونی و بدون مشکل می‌کند تا او بتواند طبق قرارداد جدیدی که به امضا رسانده، در تیم جدیدش (استقلال) کار را دنبال کند.

اکنون هم هواداران استقلال و هم تراکتور در انتظار گذر زمان و ساعات باقیمانده تا بررسی این پرونده در کمیته تعیین وضعیت هستند تا مشخص شود رشید مظاهری بار دیگر به تبریز و تراکتور بازخواهد گشت و پیراهن قرمز این تیم را برتن خواهد کرد یا در تیم استقلال باقی خواهد ماند و شکاری جذابی برای آبی‌ها خواهد بود.

با این حال موضوع مهم شاید بعد از اعلام رای به سود باشگاه تراکتور باشد؛ جایی که شاید حتی این دروازه بان باتجربه و ملی‌پوش با محرومیت نیز طبق قوانین با توجه به عبور از قراردادش مواجه شود و ناگهان سرنوشت علیه او شود. مظاهری اما چندی پیش در گفتگویی که با ورزش سه داشت، مدعی شده بود که اسناد محکمی برای این تصمیم خود دارد که باید دید قادر خواهد بود بر اساس آن کمیته تعیین وضعیت را مجاب به اعلام رای به سود او کند یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbqoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت باشگاه تراکتور از مظاهری به کمیته اخلاق