تاریخ انتشار: 1399/06/25 22:48
کد خبر: 55096

تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و التعاون

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و التعاون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و التعاون

دو تیم پرسپولیس و التعاون عربستان در دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه به مصاف هم رفتند که در نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، سعید آقایی، سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب التعاون: کاسیو دوس‌انیوس،  یاسین عمر برناوی، ایاگو سانتوس، رایان صدیق الموسی، حسن کادیش محبوب، فهد الرشیدی، سدریک آمیسی، سلطان احمد منداش، احمد حسن اثیری، عبدالمجید الصولة و میشل دوک.

دقیقه 9: ضربه ایستگاهی برای التعاون و ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس، می‌توانست تبدیل به موقعیتی خطرناک شود که این توپ بدون استفاده مهاجمان التعاون از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 26: میلاد سرلک از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی به سمت دروازه التعاون کرد که کاسیو در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 27: سیامک نعمتی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 35: حمله ناگهانی التعاون از سمت چپ، به موقعیتی خطرناک روی دروازه پرسپولیس تبدیل شد که حامد لک موفق به مهار ضربه اول شد و توپ پس از برخورد به تیر دروازه دوباره به بازیکن التعاون رسید. ضربه دوم هم باز با واکنش مناسب لک همراه بود تا دروازه پرسپولیس را نجات دهد.

دقیقه 39: ضربه ناگهانی و زمینی آمیسی بازهم واکنش خوب حامد لک را به دنبال داشت و دروازه‌بان پرسپولیس توانست برای دومین بار مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شود.

دقیقه 41: احمد نوراللهی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455nk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ممنوعیتی برای ورود مربی خارجی وجود ندارد