تاریخ انتشار: 1399/06/27 13:01
ذوب آهن به دنبال آرامش؛
کد خبر: 54993

رحیمی- محمدی؛ دو گزینه جدی مدیرعاملی ذوب آهن

شرایط نامساعد این روزهای ذوب آهن اصفهان، هواداران این باشگاه را نگران کرده است و هر چه زودتر بایستی وضعیت مدیریتی این باشگاه درست شود.
رحیمی- محمدی؛ دو گزینه جدی مدیرعاملی ذوب آهن

در عجیب‌ترین روز های فوتبالی اصفهان شاهد اتقاقاتی هستیم که در چند صبای گذشته در این قطب ورزش کشور کمتر دید شده بود.

 هادی محمدی مدافع ذوبی‌ها خواهان جدایی از این تیم است، این مدافع یک فصل دیگر با تیم اصفهانی قرارداد دارد اما خواهان جدایی از ذوب‌آهن است. گفته می‌شود حمید بوحمدان هم برای ماندن یا جدایی وضعیت مبهمی دارد.

 زمزمه جدا شدن بازیکنان دیگر ذوب آهن و اختلافات در بین کادر فنی و مدیریت تیم ذوب آهن اصفهان به وضوح دیده می شود،

  از انتخاب سرمربی خارج از گزینه‌های مد نظر باشگاه تا به خدمت گرفتن بازیکنانی که مورد تایید کادر فنی نیستند و حتی حذف تعدادی از اعضای هیئت مدیره ذوب آهن اتفاقاتی هستند که در چند روز گذشته دلیل مشخص بر اوضاع نا بسامان این تیم می باشد.

 ذوب آهنی که روزهای بسیار در صدر جدول لیگ برتر برای کسب عناوین مختلف می جنگید و شانه به شانه رقبای آسیایی قد علم می‌کرد امروز در آرزوی یک آرامش نسبی قرار دارد.

شنیده‌ها حاکی از این است که مدیرعامل گذشته ذوب آهن جواد محمدی اینک دوباره برای این سمت خود را آماده می‌کند،  اگر مسائل بیماری و مشکلات شخصی او را در نظر نگیریم رزومه گذشته ایشان هم حاکی از عدم رضایت هواداران می‌باشد از طرفی صحبت‌های مبنی بر حضور دکتر محمد رحیمی معاون ورزشی سایپا در اصفهان مطرح گردیده مدیری کاربلد و بسیار قاطع که در مدت زمان حضورش در سایپا توانسته اقدامات موثری در زمینه نقل و انتقالات و هم چنین آکادمی این باشگاه بردارد که اگر در اصفهان حضور پیدا کند شاید از عزیزان امروز بسیار کاراتر و فعال‌تر باشد.

با توجه به حمایت مهندس یزدی‌زاده در هیت مدیره باشگاه از رحمان رضایی در نوک پیکان کادر فنی باید دید آینده این مربی جوان در اصفهان چه خواهد شد.

البته لازم به ذکر است سکوت یا کنایه زدن بزرگان و پیشکسوتان باشگاه دل نگرانی‌های علاقه‌مندان تیم ذوب آهن اصفهان را دو چندان کرده و هر روز بر آن اضافه می‌کند.

آیا آینده این باشگاه ریشه دار چه خواهد شد و طرفداران عزیز و بسیار باغیرت سبز پوشان اصفهان تا کی قرار است نگران اتفاقات بدون سر و ته این باشگاه باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xejnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تغییرات در ذوب آهن؛ آذری جای خود را به محمدی داد+فیلم