تاریخ انتشار: 1399/06/27 14:55
کد خبر: 54985

توتونی: دیدار مقابل النصر برای سپاهان حیاتی است

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت:دیدار مقابل النصر برای سپاهان حیاتی است.
توتونی: دیدار مقابل النصر برای سپاهان حیاتی است

مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از بازی برگشت مقابل النصر عربستان اظهار داشت: ما فردا یک بازی خیلی مهم و حیاتی داریم در لیگ قهرمانان و به اهمیت این بازی واقف هستیم. به سه امتیاز آن احتیاج داریم. امیدواریم از بازی فردا دست پر بیرون بیاییم.

مربی سپاهان در مورد اینکه آیا کرونا در افت سپاهان تاثیر گذاشته است، گفت: باید بگویم که مجموعه جدید کادرفنی سپاهان نزدیک به 2 هفته است که مشغول به کار شده، این موضوع مربوط به ماه‌های گذشته است. البته با شما هم عقیده‌ام که کرونا روی کیفیت سپاهان اثر گذاشت. تمرینات مدتی تعطیل شده بود و بازیکنان در خانه بودند. بعضی خوب تمرین کردند و بعضی نه، به خاطر همین روی عملکرد سپاهان اثر گذار بوده، و مشکلی بوده که با آن موافقم.

مربی سپاهان در مورد اینکه سطح مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را چگونه دیده است، عنوان کرد: کم کم با ورود بازیکنان با کیفیت از اروپا و آمریکای جنوبی سطح تیم های آسیایی مشخصا ارتقا پیدا کرده و تیم ها کیفیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند. سرمایه گذاری خوبی می‌کنند. حضور چنین بازیکنانی به ارتقای کیفی تیم‌های آسیایی کمک می‌کند. این مساله را شما در جریان بازی ها به خوبی می‌بینید و جای خوشحالی دارد.

وی در مورد برنامه صعود سپاهان از گروه D اظهار داشت: برای صعودمان نیاز مبرم به سه امتیاز بازی فردا داریم. هرچند با تیم با کیفیت النصر بازی داریم که از یک مربی با دانش و فهمیده بهره می برد. ولی ما هم تیم با کیفیتی هستیم و این را در بازی گذشته نشان دادیم. روی یک اتفاق و حادثه و بدشانسی مشکل پیدا کردیم. امیدواریم بدشانسی ها برای بازی فردا به سراغ ما نیاید. مطمئنا برای بازی فردا تغییراتی را در تیم خواهیم داشت چون هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم و نمی‌شود فقط از 11 یا 14-13 نفر استفاده کرد.

توتونی افزود: تغییرات ما مبتنی بر نوع بازی حریف و عملکرد تیم خود ما خواهد بود که ان شاالله فردا هم در روش بازیمان و هم در نوع کارهای تاکتیکیمان در بعضی مقاطع، اعمال خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmka8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی سپاهان: شناخت خوبی از النصر داریم