تاریخ انتشار: 1399/06/27 22:53
کد خبر: 54950

کارشناسی داوری شهرخودرو - شباب‌الاهلی

یک کارشناس داوری می گوید داور دیدار شهرخودرو و شباب الاهلی یکنواخت قضاوت کرد و صحنه خاصی را اشتباه سوت نزد.
کارشناسی داوری شهرخودرو - شباب‌الاهلی

حسین عسکری در گفت‌وگویی درباره قضاوت داور دیدار شهرخودرو ایران و شباب الاهلی امارات اظهار کرد: بازی صحنه خاصی نداشت. هنا هتاب داور اهل سوریه نسبتا جوان است اما کنترل بازی اش خوب بود و اخطار هایی که داد به موقع بود. بازی را مدیریت کرد و جایی که باید تذکر می داد، این کار را انجام می داد و صحبت می کرد. البته بدون اشتباه نبود اما اشتباهات مهمی هم نبود که روی نتیجه بازی تاثیر بگذارد.

او ادامه داد: دو، سه اشتباه انجام داد که شاید به نفع شهرخودرو بود. یکی دو صحنه به نفع آن ها و دو، سه صحنه به نفع شهرخودرو سوت زده شد ولی در کل اشتباهات مهمی نبود که بخواهد تاثیری در روند بازی بگذارد. بازی درگیرانه ای نبود ولی کماکان فرهنگ فوتبالی ما با همه جا فرق می کند. بازیکنان ما پرخاشگر و عصبی هستند و در یکی دو مورد بازیکنان ایرانی عصبی شدند ولی همین شکل خطا روی تیم حریف می شد که آن ها به آن صورت پرخاشگری یا جبهه گیری نداشتند.

این کارشناس داوری اضافه کرد: البته این ها از مشکلات و معضلات فوتبال ماست که همیشه وجود دارد. در مجموع قضاوتش خوب بود. من قبل از کرونا در تایلند ناظر این داور بودم و داور خوبی است. این فرصت را به داوران جوان می دهند که بیایند جزو داوران تاپ آسیا شوند.

او در پایان گفت: دردقیقه ۵۷ هم بازیکن اماراتی مهاجم شهرخودرو را هل داد که داور به درستی کارت زرد داد و بازیکن اماراتی را جریمه کرد. در کل تصمیماتی که گرفت درست بود و تصمیمات اشتباه هم تاثیری روی روند بازی نداشت. داور در کل یکنواخت قضاوت کرد و صحنه خاصی را اشتباه سوت نزد. در مجموع بین خیلی خوب و خوب، نمره خوب را باید به او بدهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277rav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضعف شهر خودرو در چهارچوب‌شناسی به روایت آمار