تاریخ انتشار: 1399/06/29 20:21
کد خبر: 54834

عربشاهی: پرسپولیسی‌ها استرس بازی اول برابر النصر را نداشتند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم در بازی با النصر عربستان توضیحاتی داد.
عربشاهی: پرسپولیسی‌ها استرس بازی اول برابر النصر را نداشتند

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم التعاون عربستان اظهار کرد: امیدوارم این برد‌های شیرین ادامه داشته باشند تا هواداران خوشحال شوند. تیم پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و استرس بازی اول را نداشت و بازیکنان به خوبی وظایف خود را در زمین مسابقه انجام دادند و دستورات گل محمدی را اجرا کردند. کامیابی نیا و سرلک هافبک‌های تیم، به خوبی عمق دفاع را پوشش داده بودند و راه نفوذ هافبک‌های حریف را به خوبی بستند.  

او ادامه داد: تیم التعاون قصد داشت از طریق هافبک‌های وسط خود به عمق دفاع پرسپولیس نفوذ کند و کامیابی نیا و سرلک به خوبی مانع حرکت حریف شدند. به نظرم تیم پرسپولیس نسبت به دیدار اول برابر النصر خیلی خوب بازی کرد و کار‌های تیمی و ترکیبی پرسپولیسی‌ها خیلی خوب بود و بازیکنان در حملات تیم شرکت می‌کردند. فقط تیم پرسپولیس در زدن ضربات آخر دچار مشکل شده بود و مهاجمان باید یک مقدار دقت می‌کردند و ان شالله بازیکنان  در بازی‌های بعدی ضربات آخر را به گل تبدیل کنند.  

عربشاهی گفت: من به هواداران قول می‌دهم که پرسپولیس به عنوان صدرنشین از گروهش صعود می‌کند و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگد. امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آینده پیروز شود.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmaxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پایان استراحت برای نوراللهی