تاریخ انتشار: 1399/06/30 11:20
کد خبر: 54798

خطیبی:مثل بعضی تیم ها شلوغ نمی‌کنیم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: صحبت‌هایی در حد حرف مطرح شد که در لیگ قهرمانان آسیا سرمربی استقلال باشم.
خطیبی:مثل بعضی تیم ها شلوغ نمی‌کنیم

رسول خطیبی در خصوص آخرین وضعیت تیم آلومینیوم اراک و این که آیا قطعا سرمربی این تیم است، اظهار داشت: فصل قبل که به این تیم ملحق شدم این شرط وجود داشت که اگر تیم به لیگ برتر رسید، قراردادم یک سال دیگر خودکار تمدید شود. من با آلومینیوم قرارداد دارم،  بحث‌های به وجود آمده حاشیه‌ای بیش نبود.

خطیبی ادامه داد: برای بودجه امسال هیأت مدیره باشگاه باید تصمیم می‌گرفت و مجمع کارخانه باید آن را تصویب می‌کرد.

وی در مورد این که آیا بودجه مدنظر 45 میلیارد تومان است گفت: تقریبا در همین حدود است که برای فصل اول خوب است و ان‌شاءالله از این هفته تمرینات را شروع می‌کنیم. باید بحث بودجه تیم مشخص می‌شد، اصلاً مسأله ناراحتی در میان نبود. کسی باور نمی‌کرد این تیم بالا بیاید. سهامداران باید جلسه‌ای تشکیل می‌دادند که بودجه را مشخص کنند و این کار زمانبر بود.

خطیبی تاکید کرد: هفته گذشته این اتفاق افتاد، هواداران نگران بودند اما من می‌دانستم که بودجه باید تصویب شود. سهامداران مجمع را برگزار کردند و بعد از آن به ما اعلام کردند کار را جلو ببرید. ان‌شاءالله از این هفته تمرینات شروع می‌شود و تیم با قدرتی را راهی مسابقات خواهیم کرد.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد تسویه 15 میلیارد بدهی باشگاه عنوان کرد: این مسأله به من مربوط نمی‌شود. مربوط به سنوات گذشته است. باشگاه می‌خواهد حرفه‌ای پیش برود و بدون بدهی کار کند. این موضوع تصویب شده که بدهی 15 میلیاردی را صفر کنند و این بدهی برای 8-7 سال گذشته است.

خطیبی در مورد این که آیا از نقل و انتقالات فصل جدید عقب مانده‌اند، گفت: نه، بازیکنان خودم را که می‌توانند در لیگ برتر کمک کنند حفظ می‌کنیم. نمی‌خواهیم مثل بعضی تیم‌ها شلوغ کنیم. فکر می‌کنم جزو سه تیم جوان لیگ برتر هستیم.

وی در مورد این که مدتی نام او به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال مطرح شده بود اظهار داشت: صحبت جدی نشده بود و فقط در حد حرف بود که فقط در بازی‌های آسیایی کمک کنم اما من با آلومینیوم اراک قرارداد دارم و نمی‌توانستم این کار را انجام بدهم. با خود من صحبتی نشده بود، اما از طریق دوستانم پیام داده بودند، اگر قرارداد نداشتم می‌توانستم این کار را انجام بدهم اما با آلومینیوم اراک قرارداد داشتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277r7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خطیبی آلومینیوم را در لیگ برتر همراهی می‌کند