تاریخ انتشار: 1399/06/30 20:26
کد خبر: 54774

جشن قهرمانی، عامل انتشار کرونا در الهلال

ظاهرا مراسمی که به عنوان جشن قهرمانی در ریاض برگزار شده، عامل کرونایی شدن بازیکنان الهلال بوده است.
جشن قهرمانی، عامل انتشار کرونا در الهلال

تیم های گروه B رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که نه، بلکه ویروس کرونا جدی ترین حریف این روزهای مدافع قهرمانی آسیاست. ویروسی که به اردوگاه آبی های ریاض رخنه کرده و هر لحظه به شمار افراد مبتلا به کرونا در این تیم می افزاید.

بازیکنان الهلال در حالی امروز مقابل شهرخودرو قرار گرفتند که با تنها 3 بازیکن تعویضی به مصاف نماینده ایران رفتند که از این میان نیز دو نفر آنها دروازه بان هستند.

ویروس کرونا جدی ترین رقیب الهلال بود. تا امروز، 26 نفر از اعضای تیم شامل 16 بازیکن و 10 کادر اجرایی از جمله سرمربی این تیم یعنی رضوان لوچسکو رومانیایی به کرونا مبتلا شده اند.

حالا خبر می رسد که برگزاری جشن قهرمانی، عامل انتشار ویروس کرونا در بین بازیکنان الهلال بوده است. آبی های ریاض که امسال توانستند شانزدهمین قهرمانی خود در لیگ عربستان را کسب کنند، گویا تمامی بازیکنان و کادر اجرایی این تیم چند روز پیش از حضور در دوحه، در یک جشن و مهمانی حضور پیدا کرده اند و حالا رسانه های عربستانی می گویند که در همین جشن، بازیکنان الهلال به کرونا مبتلا شده اند.

در همین رابطه، سعود کریری کاپیتان سابق الهلال و از مدیران فعلی این تیم در مورد اینکه گفته می شود واقعیت آلوده شدن بازیکنان الهلال به ویروس کرونا در نتیجه حضور آنها در مراسم جشن قهرمانی است، توضیح را ارائه داد.

کریری در ویدئویی که در حساب Snap Chat خود منتشر کرده است، گفت: من دوست داشتم در مورد اینکه گفته می شد واقعیت ابتلای بازیکنان الهلال به ویروس کرونا چیست، صحبت کنم. ما پس از قهرمانی در لیگ عربستان، یک مهمانی کوچک برگزار کردیم که خیلی ها می گویند ما در آنجا مبتلا شدیم. این مهمانی در 7 سپتامبر بود و ما در روز 8 سپتامبر وارد اردوی پیش از حضور در قطر شدیم و یک آزمایش و بررسی کامل از همه اعضای تیم انجام شد. تست کرونای تمامی عوامل تیم که قرار بود به دوحه سفر کنند، منفی بود.

کریری ادامه داد: همه بازیکنان الهلال در تاریخ 10 سپتامبر در تعطیلات به سر می بردند و سپس ما در روز جمعه  11 سپتامبر به دوحه سفر کردیم و هنگامی که به قطر رسیدیم، در فرودگاه دوحه از ما تست سلامت به عمل آمد.

 

وی افزود: ما در آنجا متوجه شدیم که به ویروس کرونا آلوده شده ایم. از آنجا که تست همه اعضای تیم در عربستان منفی بود، می خواهم به شما بگویم که هیچ کس نمی داند این ویروس از کجا آمده است. ما مراقب خودمان هستیم زیرا فرزندان و خانواده خود را داریم. حال ما خوب است و اعضای تیم در حال حاضر از سلامتی کامل برخوردارند و من به شما می گویم نگران تیم خود نباشید و ما را در مورد دعاهایتان فراموش نکنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277rdg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الهلال با ۱۴ بازیکن به مصاف شهرخودرو آمد