تاریخ انتشار: 1399/07/08 14:25
می‌خواهیم گل اول را بزنیم
کد خبر: 54189

مربی پاختاکور هدف تمیش در بازی با پرسپولیس را اعلام کرد

مربی تیم فوتبال پاختاکور گفت: در بازی با پرسپولیس می‌خواهیم گل اول را ما بزنیم و بعد با تاکتیک خودمان ببینیم چه کار دیگری می‌توان کرد.
مربی پاختاکور هدف تمیش در بازی با پرسپولیس را اعلام کرد

پیتر هویسترا، مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس ایران گفت:  این یک بازی بسیار هیجان انگیز است و ما برای این دیدار با آمادگی کامل به میدان خواهیم رفت. مطمئناً بازی بسیار نزدیکی خواهد بود.

 مربی تیم فوتبال پاختاکور ادامه داد: می‌خواهیم گل اول را ما بزنیم و بعداً با تاکتیک خودمان ببینیم چه کار دیگری می‌توان کرد. در این بازی تک فرصت‌ها سرنوشت ساز خواهند بود و امیدوارم بازیکنان مصمم ما از کوچکترین فرصت بیشترین بهره را ببرند.

هویسترا گفت: برای تمامی تیم‌هایی که مقابل آنها قرار می‌گیریم احترام خاصی قائل هستیم و بعد از آن باید راهی برای پیروزی مقابل رقبای خود پیدا کنیم. مسلماً برای نقاط ضعف رقیب خود راه‌هایی داریم که امیدوارم این برنامه‌ریزی ما را راهی مرحله نیمه نهایی کند.

وی تصریح کرد: اگر به تیم فعلی پرسپولیس نگاهی بیندازید تعداد کمی از آنها از آن فینال دو سال پیش آسیا در تیم باقی مانده‌اند. حضور آنها در فینال لیگ قهرمانان آسیا در 2018 برتری خاصی به آنها نسبت به تیم ما نخواهد داد. پاختاکور هم تیم بسیار پرتجربه‌ای است و در زمین بازی لحظات هستند که سرنوشت این دیدار جذاب را مشخص خواهد کرد.

پیتر هویسترا گفت: طبیعی است که ‌بازیکنان‌ در این مرحله و بعد از بازی‌های متوالی خسته باشند، اما این مسئله در تیمی که قلبی بزرگ دارد و در اوج‌ خستگی آن ذره ذره‌های انرژی بیشتر را جمع کند، دشواری نخواهد بود، بلکه خود به یک عامل آمادگی بیشتر ذهنی می‌تواند تبدیل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe5a8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاع خلیل‌زاده خیال پرسپولیس را راحت کرد