تاریخ انتشار: 1399/07/10 09:07
کد خبر: 54055

قابل توجه استقلالی‌ها؛ فوتبال، هالیدی نیست

چرا پرسپولیس می‌تواند، اما استقلال نه؟ به این دلیل که استقلالی‌ها فوتبال را با هالیدی اشتباه گرفته‌اند! بازیکنی که از تهران با خود قلیان به دوحه می‌برد، تصور می‌کند فوتبال هالیدی است و گویی برای تفریح به دوحه می‌رود.
 قابل توجه استقلالی‌ها؛ فوتبال، هالیدی نیست

 پرسپولیس چهار فصل متوالی است که در لیگ برتر قهرمان می‌شود و علاوه بر این در جام حذفی نیز به موفقیت‌هایی هم دست پیدا کرده است، اما استقلال در ۴ فصل اخیر با وجود تلاش فراوان برای قهرمانی به این موفقیت دست پیدا نکرده است و حتی در فصلی که گذشت جام حذفی را هم از دست داد. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله یک‌چهارم نهایی عبور کرد، اما آبی‌ها در یک هشتم حذف شدند!

می‌شود دلایل موفقیت پرسپولیس و ناکامی استقلال در فصول اخیر را به‌راحتی حدس زد. استقلال فوتبال را با هالیدی اشتباه گرفته. البته که مشکل از مدیریت استقلال بود. گله اول را نباید از بازیکنان استقلال داشت! حتماً بازیکن فضایی را دیده که به خود اجازه داده به منافع باشگاه فکر نکند و با خود قلیان به دوحه ببرد. این فضا از سوی مدیریت باشگاه استقلال و کادر فنی ایجاد شده است. وزن نیمکت استقلال مدت‌هاست که سبک شده؛ کسی نیست که به بازیکنان تشر بزند. قطع به یقین استقلالی‌ها از مربی، چون صالح مصطفوی و شاهین صمدیان حرف‌شنوی نخواهند داشت. گله دوم به آبی‌ها وارد است. می‌شود گفت چرا از فضای موجود سوء‌استفاده کردید؟ درگیری‌ها در فرودگاه مهرآباد به فرودگاه دوحه کشیده شد و احمد سعادتمند هم با افتخار بدان اشاره می‌کند! قهرمانی در فصل پیش‌رو هم سخت خواهد بود تا وقتی که استقلال فکر کند، می‌تواند کمبود‌ها و ضعف فنی خود را گردن داور و شایعات مجازی و... بیندازد و از زیر بار حقیقت فرار کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djk5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت استقلالی‌ها به جایی نرسید/ پیروانی تبرئه شد