تاریخ انتشار: 1399/07/11 00:49
طاهرزاده: امیدوارم نگویند که وزیر ورزش در آسیا هم دخالت می‌کند!
کد خبر: 53987

پرسپولیس یک سر و گردن از همه تیم‌های آسیایی بالاتر است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال این باشگاه را یک سر و گردن بالاتر از همه تیم‌های قاره کهن می‌داند.
پرسپولیس یک سر و گردن از همه تیم‌های آسیایی بالاتر است

بهنام طاهرزاده درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل پاختاکور ازبکستان و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی فوق‌العاده و فراتر از سطح آسیا انجام داد. اینگونه گل زدن مهاجمی چون آل‌کثیر از لحاظ روحی و روانی کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد. پاختاکور نبض بازی مقابل شهر خودرو و استقلال را در اختیار داشت اما دیدیم که نتوانست همان بازی را مقابل پرسپولیس ارائه کند. به نظرم می‌توانیم با همین تیم و همین نمایش، به قهرمانی آسیا برسیم.

وی با اشاره به 10 نفره شدن پاختاکور در دقایق ابتدایی مسابقه تصریح کرد: اخراج این بازیکن خیلی به سود پرسپولیس شد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، کار ما سخت‌تر می‌شد. بازیکنان حریف شرایط بدنی خیلی خوبی دارند و یک بازیکن کمتر باعث شد پرسپولیس شرایط روانی بهتری داشته باشد. پاختاکور در این شرایط چشم به ضدحملات داشت که به نتیجه نرسید. پرسپولیس نشان داد یک سر و گردن از تمام تیم‌های آسیایی بالاتر است. امسال شرایط پرسپولیس با زمان برانکو که تنها 11 بازیکن داشتیم، خیلی متفاوت است و تیم نیمکت بسیار خوبی دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از سیستم بازی سرخپوشان بیان کرد: وحید امیری یک پُست جلوتر و در خط حمله بازی می‌کند و سیستم 2-4-4 خطی پرسپولیس عالی است. بازیکنان جدید پرسپولیس، جایگزین‌های خیلی خوبی برای ترابی و علیپور بودند و به خوبی جای آنها را پُر کردند. بازیکنان جدید با تمام وجود تلاش می‌کنند و بیشتر گل‌های پرسپولیس روی حرکات آنها بوده است. گل‌محمدی چشم رنگی یا موی بور ندارد اما باید قدر او را بدانیم. یحیی فراتر از آسیا مربیگری می‌کند و ما می‌توانیم در تیم ملی هم از او استفاده کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس , لیگ قهرمانان آسیا ,

طاهرزاده درباره مصاف پرسپولیس با النصر عربستان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تسنیم گفت: النصر مانند السد بوده و از لحاظ فنی خیلی بالاتر از پاختاکور است. پرسپولیس کار سختی دارد اما باید بازی خودش را انجام دهد. تنها موضوع مهم، خستگی بازیکنان است که امیدوارم روی آنها تأثیر نگذارد و بچه‌ها ریکاوری خوبی داشته باشند. تمام کارهای تاکتیکی پرسپولیس از کناره‌هاست و با این کارهای ترکیبی، به خوبی نتیجه گرفته‌ایم. آل‌کثیر در حمله به راحتی از تیر یک فرار می‌کند و در نقطه کور دفاع گل می‌زند. این موضوع، هوش بازیکن را نشان می‌دهد.

« امیدوارم با صعود به نیمه‌نهایی نگویند وزیر ورزش با رایزنی با AFC در آسیا هم دخالت می‌کند!»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: پاختاکور مقابل شهر خودرو و استقلال صاحب توپ و میدان بود، اما مقابل پرسپولیس به راحتی شکست خورد که این موضوع، اقتدار پرسپولیس را نشان می‌دهد. بیهوده نیست که این تیم سال‌هاست حرف اول را در ایران می‌زند و این یکه‌تازی، حاصل زحمات برانکو و یحیی گل‌محمدی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oq6ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاضی دیدار پرسپولیس و النصر  مشخص شد