تاریخ انتشار: 1399/07/11 19:35
کد خبر: 53941

پرسپولیس در بازی با النصر یک خطر بزرگ را احساس می کند

پرسپولیس در بازی با النصر یک خطر بزرگ را احساس می کند

خالد الغنام ستاره النصر عربستان پس گذراندن مصدومیت خود به بازی حساس فردا از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس خواهد رسید تا خطر بزرگی برای سرخپوشان ایران باشد.

در حالیکه شک و تردیدهایی وجود داشت که خالد الغانم ستاره النصر بتواند تیمش را در بازی برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

حالا  گفته می‌شود که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با پرسپولیس ندارد. دیداری که قرار است فردا و در ورزشگاه جاسم بن حمد در دوحه  پایتخت قطر برگزار شود.

خالد الغنام در جریان دیدار روز چهارشنبه تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الاهلی مصدوم شد و روی ویتوریا سرمربی این تیم بر روی این بازیکن ریسک نکرد و برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، در دقیقه ۶۱ الغنام را تعویض کرد و این بازیکن جای خود را به أیمن یحیی داد.

بازگشت خالد الغنام به ترکیب النصر

اما رسانه عربی کوورا از یک منبع موثق در تیم النصر که به همراه این تیم در دوحه حاضر است اعلام کرد که الغنام روز گذشته تحت معاینه اشعه ایکس قرار گرفت و میزان آسیب دیدگی این بازیکن تعیین شد و در نتیجه این بازیکن مشکلی برای حضور در مقابل پرسپولیس ندارد.

این منبع به کوورا گفته است: الغانم آزمایشاتی را برای آشکار کردن شدت آسیب دیدگی خود انجام داده است و پس از انجام آزمایشات لازم، مشخص شد که آسیب دیدگی این بازیکن یک کشش جزئی در عضله پیوندی است. مصدومیت این بازیکن مانع از حضور او در مسابقه فردا نخواهد شد.

علاوه بر این، خالد الغنام امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسولیس حضور پیدا کرد تا به نوعی نشان دهد برای دیدار فردا آماده است. مطابق قوانین AFC، تنها بازیکنانی که در دیدار تیم هایشان در ترکیب اصلی حضور دارند، می توانند به نشست خبری بیایند و در غیر اینصورت، آن باشگاه با جریمه مواجه خواهد شد.

ورزش ۳ گزارش می‌دهد که النصر یک بازیکن دیگر به نام سلطان الغنام دارد که با ۴ پاس گل، بهترین پاسور لیگ قهرمانان آسیاست که برخی از رسانه ها به اشتباه اعلام کرده بودند الغنامی که دچار مصدومیت شده، همان سلطان الغنام معروف است که این ادعا صحت ندارد و النصر دو بازیکن به نام های سلطان الغنام و خالد الغنام را در ترکیب خودش به همراه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe8zn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی متخصص برد تیم‌های عربستانی