تاریخ انتشار: 1399/07/15 10:18
کد خبر: 53645

محمود فکری دوباره در تمرین نساجی

در شرایطی که روز گذشته از توافق نهایی استقلال با محمود فکری خبر داده شد، با اعلام مسوولان نساجی این مربی دقایقی پیش در محل تمرین تیمش حضور یافت.
محمود فکری دوباره در تمرین نساجی

استقلال که برای انتخاب سرمربی خود در نهایت به سه گزینه رسیده بود، با محمود فکری به توافق نهایی رسید و حتی گفته شد پیش نویس قرارداد طرفین برای سرمربیگری او روی نیمکت این تیم در فصل بیستم به امضا رسیده است.

با این حال با توجه به قرارداد محمود فکری با نساجی مازندران، مدیران این باشگاه مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرده و خواهان تعهد وی به قراردادش و حضور در تمرینات این تیم شدند.

موضوعی که باعث شده تا محمود فکری دقایقی پیش با حضور در محل تمرین نساجی حاضر شود و اکنون باید دید مدیران دو تیم قادر به انجام مذاکره برای این انتقال خواهند بود یا خیر.

محمود فکری نیم فصل گذشته هدایت نساجی را برعهده گرفت و با این تیم موفق به کسب نتایج مناسبی شد و به همین دلیل در ادامه در بین سه گزینه نهایی باشگاه استقلال برای قبول نیمکت مربیگری آبی‌پوشان قرار گرفت.

مدیران نساجی اما با تکیه بر قراردادی که با محمود فکری دارند، در شرایط فعلی با این انتقال مخالفت کرده و گفته می‌شود درخواست مبلغی برای رضایتنامه در زمینه انتقال وی را داشته‌اند.

موضوعی که احتمالا طی ساعات آتی بین مدیران دو طرف با برگزاری جلسه‌ای د‌ر این زمینه دنبال خواهد شد تا تکلیف آینده نیمکت استقلال مشخص شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xezel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری به ساختمان باشگاه استقلال رفت