تاریخ انتشار: 1399/07/16 00:34
جوانان ما می‌توانند ملی‌پوش شوند؛
کد خبر: 53587

ماهینی: سایپا به شرایط ایده‌آلم نزدیک بود

مدافع جدید سایپا در خصوص علت انتخاب این تیم توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد نارنجی پوشان شرایط مد نظرش را داشتند.
ماهینی: سایپا به شرایط ایده‌آلم نزدیک بود

حسین ماهینی درباره دلایل انتخاب سایپا اظهار کرد: شرایط باشگاه سایپا به وضعیت من بسیار نزدیک بود و به همین دلیل با وجود اینکه پیشنهاد‌های دیگری از سایر تیم‌ها داشتم، تصمیم گرفتم امسال در کنار بازیکنان این تیم و زیر نظر ابراهیم صادقی بازی کنم.

او ادامه داد: تیم سایپا بسیار جوان‌، با انگیزه و یک‌دست است که با هدایت ابراهیم صادقی که سال‌‌هاست نامش در کنار نام سایپا به چشم می‌خورد، به میدان می‌رود. سابقه‌ی درخشان باشگاه سایپا و شخص صادقی به‌عنوان سکان‌دار این تیم موجب شد تا درنهایت با این باشگاه به توافق برسم، امسال در خدمت سایپا باشم و برای کسب نتیجه‌ی مطلوب و درخور نام این تیم، تلاش کنیم.

مدافع راست جدید سایپا اضافه کرد: سایپا جزو معدود باشگاه‌های ایرانی است که از امکانات و تجهیزات خوبی  برخوردار است؛ زمین چمن مناسب تمرین، سالن بدنسازی، سالن چندمنظوره، پیست تارتان و سایر امکانات این باشگاه در بسیاری از باشگاه‌های ایران در دسترس بازیکنان نیست و بعضاً باید برای رسیدن به همین تجهیزات بازیکنان مسافت زیادی را طی کنند که خوشبختانه تمام این موارد در دسترس این تیم قرار دارد.

ماهینی شرایط تیم ملی ایران گفت: با وجود اینکه با اسکوچیچ کار نکرده‌ام، اما می‌دانم که یکی از مربیان جوانگرای فوتبال است و هر بار که مقابل تیم‌های این مربی بازی کردم، بیش از قبل مطمئن شدم که به جوانترها اعتماد می‌کند؛ به همین دلیل بدون شک تیم فوتبال سایپا با ترکیب جوانی که در اختیار دارد، در صورت تلاش و همت بازیکنان در پایان فصل چند بازیکن به تیم ملی ایران معرفی خواهد کرد.

این بازیکن با تجربه سایپا اضافه کرد: امیدوار هستم امسال بتوانیم نتایج خوبی را برای فوتبال سایپا رقم بزنیم و از هر نظر برای مجموعه بزرگ سایپا مفید باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oq68g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاپیتان پرسپولیس برابر سایپا کیست؟