تاریخ انتشار: 1399/07/16 23:15
کد خبر: 53499

رقم‌های نجومی و بی‌نظمی‌های مالی در برخی از قراردادهای بازیکنان استقلال وجود دارد

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال گفت که در بحث صدور مجوز حرفه‌ای کار سختی داشتیم که خوشبختانه کارها را انجام دادیم.
رقم‌های نجومی و بی‌نظمی‌های مالی در برخی از قراردادهای بازیکنان استقلال وجود دارد

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال پس از امضای قرارداد با محمود فکری درباره مشکلات باشگاه استقلال اظهار داشت: در بدو ورودم به استقلال با یکسری چالش‌ها روبه‌رو بودیم که باید آنها را تقلیل می‌دادیم و به رسانه‌ها گزارش می‌کردیم. در ابتدا بحث صدور مجوز حرفه‌ای را داشتیم که دوستانم در کمیته حقوقی و بین‌الملل تلاش کردند تا با برگزاری جلسات مختلف با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ مواردی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته شده بود را، آماده کنیم. جلسه وبیناری با مسئولان AFC داشتیم و آخرین خواسته‌های آنها را برنامه‌ریزی کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم.

وی افزود: می‌توانم بگویم به بسیاری از چالش‌ها غلبه کردیم. پول طلبکاران را پرداخت کردیم و مشکلی نداشتیم. یکسری مشکل بابت دارالترجمه و از این مسائل بود که کارهایش را انجام دادیم.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس که راجع به طلبش از استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرده بود، گفت: برای کنعانی‌زادگان به‌عنوان بازیکن ملی‌‌پوش آرزوی موفقیت می‌کنم. شاید در گذشته وعده‌های زیادی به بازیکنان داده شده بود. ما تلاش کردیم در یک فهم مشترک با بازیکنان صحبت کنیم. ما اطلاعات را بارگذاری کردیم و الان هم که در حال صحبت با شما هستم، تمام اطلاعات مربوط به سامانه را که کار بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود، آپلود شد و به نتایج خوبی خواهیم رسید.

مددی در مورد اینکه آیا حساب و کتاب‌ها در استقلال هم‌خوانی دارد یا نه، گفت: خیر، این موضوع محصول سال‌ها عدم توازن بین هزینه و درآمد بوده است. ما باید مدیریت هزینه کرده و بر اساس داشته‌های‌مان پیش برویم. در این چند وقت هیئت مدیره محترم تلاش کرد تا چالش‌های مالی را که خیلی ما را اذیت می‌کند، حل کنیم تا هواداران خوشحال کنیم و یک روز به جایی برسیم که بگوییم چالش مالی نداریم. اگر به این باور برسیم که در مبنای بودجه پیشنهادی مصوب شده حرکت کنیم و عقد قراردادها با بازیکنان را پیش برویم، مشکلی پیش نمی‌آید.

وی در خصوص اینکه عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال بوده و ظاهراً متوجه شده است که به یکباره مبلغ قرارداد بازیکنان افزایش یافته است، گفت: بله، یک مقدار از ناحیه یکسری از عزیزانی کوتاهی صورت گرفته است. با توجه به شرایط اقتصادی کشور که متأثر از تحریم‌ها و ویروس کروناست، تصمیم‌ها و عقد قراردادها باید براساس مقتضیات روز باشد. اگر قراردادها نجومی منعقد شود، باشگاه‌ها به نیم‌فصل نیز نمی‌رسند. در برخی قراردادهای بازیکنان استقلال بی‌نظمی مالی وجود دارد و باید برای آن تدبیر کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت دیاباته و میلیچ تصریح کرد: دیاباته پنج اکتبر از طریق وکیلش دو روز پیش نامه‌ای داد و فرصت 10 روزه داد تا مطالباتش را پرداخت کنیم. جلسات مختلف برگزار و تدابیری اندیشیده شده است که این مطالبات را پرداخت کنیم و این دو بازیکن را کنار خودمان داشته باشیم.

مددی در رابطه با بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال یادآور شد: ما بابت یک سرمربی، یک باشگاه و یک بازیکن بدهی داریم و به خاطر همین پنجره باشگاه بسته است. وینفرد شفر، پاختاکور ازبکستان و سرور جپاروف از ما طلب دارند و به محض اینکه مطالبات‌شان پرداخت شود، می‌توانیم به فیفا اعلام کرده و پنجره‌مان را باز کنیم. برای همه موارد بدهی باشگاه تصمیم‌گیری شده است و اگر دوستان طبق قولی که داده‌اند، پنجره‌مان در اسرع وقت باز شود، می‌توانیم بازیکنان جدید را در کنار خودمان داشته باشیم.

وی در مورد آخرین وضعیت پیوستن سعید واسعی و مهدی مهدی‌پور به استقلال خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم رضایت‌نامه‌اش را از پیکان بگیریم. در رابطه با فسخ قراردادش با پیکان نیز نمی‌توانیم نظر دهیم. ما باید در محیط شفاف و درست تصمیم بگیریم. با مهدی‌پور نیز یک دور مذاکره کردم که هنوز توافقی صورت نگرفته است. قرار است هم ما و هم مهدی‌پور جوانب را بررسی کنیم و اگر شرایط را بپذیریم به توافق برسیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص بحث تمدید قرارداد علی کریمی گفت: علی کریمی در اردوی ازبکستان است و عملاً او را نداریم. صد درصد پیگیر او هستیم. سهمیه ما طبق لیست پر نشده است و هنوز جا داریم. کریمی از بازیکنان بسیار خوب ماست.

مددی در واکنش به اینکه با کریمی به چالش خورده بود، گفت: هیچ چالشی با کریمی ندارم و خیلی به او علاقه دارم. کریمی از بازیکنان خوب و بااخلاق استقلال است. امیدوارم با بازگشت از ازبکستان او را کنار خودمان داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lpyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان اولین تمرین استقلال با فکری اعلام شد