تاریخ انتشار: 1399/07/17 08:16
کد خبر: 53484

سلیمی:برای جدایی خانه پدر و مادرم را فروختم

مدافع سابق تیم فوتبال تراکتور گفت: مدیرعامل جدید تراکتور فردی کاملا حرفه ای است اما برخی افراد که از قبل در این باشگاه هستند برای جدایی‌ام سنگ انداختند.
سلیمی:برای جدایی خانه پدر و مادرم را فروختم

ایمان سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره جدایی‌اش از تیم تراکتور اظهار داشت: به دعوت محمد علیپور مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور به تبریز رفتم و در جلسه‌ای 2 ساعته با هم صحبت کردیم. هرچند وی دوست داشت در این تیم بمانم اما تصمیم خود را برای جدایی گرفته و از 2-3 ماه قبل دنبال جدایی بودم. به همین دلیل در نهایت از تراکتور جدا شدم.

وی افزود: در اینجا باید اشاره کنم که علیپور واقعاً مدیری حرفه‌ای است و به جرأت می‌توانم بگویم  جزو افرادی است که اگر چند سال مداوم در فوتبال بماند، خیلی به فوتبال کشورمان کمک می‌کند. وی مدیر بی‌نظیری است. قبل از برگزاری جلسه‌ از برخی دوستان نزدیک خود شنیده بودم، مدیرعامل جدید تراکتور حرفه‌ای به فوتبال نگاه می‌کند و واقعاً یک مدیر به تمام معنی است. باید از پست اینستاگرامی‌اش هم که در صفحه شخصی‌ خود برای من منتشر کرد تشکر کنم. صحبت‌هایی هم که در جلسه با علیپور انجام دادم در چارت حرفه‌ای بود و دوست داشتم در این 2 سالی که عضو تیم تراکتور بودم با چنین مدیری کار می‌کردم.

مدافع سابق تیم فوتبال تراکتور درباره فعال شدن بند جدایی‌اش از این تیم گفت:‌ باشگاه می‌دانست چنین بندی در قراردادم دارم و می‌توانم با استفاده از آن جدا شوم. البته مذاکراتی با باشگاه داشتم تا در صورت امکان به من تخفیف بدهد یا دست کم شرایط را برای من بهتر کند. هرچند از انجام نشدن این موضوع مقداری ناراحت شدم و نمی‌دانم چرا زنوزی به عنوان مالک تراکتور تا این اندازه اصرار داشت 70درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته ام را به سرعت پرداخت کنم تا بتوانم از این تیم بروم.

سلیمی خاطرنشان کرد: به مدیران تراکتور گفتم در این 2 سال پول زیادی از این باشگاه نگرفته‌‌ام و قرارداد من چندان بالا نبود. با همان پول کم یک خانه برای پدر و مادرم خریدم  و در نهایت مجبور شدم این خانه را برای فعال کردن بند فسخ قراردادم بفروشم. هر چقدر هم  به مسئولان تراکتور توضیح دادم فایده‌ نداشت. افرادی که از قبل در تراکتور بودند به صحبت‌های من توجهی نکردند. منظور من علیپور نیست زیرا وی مدیری با شخصیت و حرفه‌ای است اما افرادی که قبل از علیپور در تراکتور بودند به حدی اطلاعات غلط به مدیرعامل باشگاه داده و آماتورگونه رفتار کردند که جو بدی علیه من راه افتاد.

وی افزود: همه از من در تیم تراکتور راضی بودند. اکنون هم اگر از آنها بپرسید می‌گویند از سلیمی راضی هستیم اما مانده‌ام وقتی چنین رفتاری از من دیده‌اند چرا جلوی پایم سنگ انداختند؟ برخی افراد در باشگاه تراکتور واقعاً سطح پایین رفتار کرده و اظهار نظراتی داشتند که ارتباطی به آنها نداشت. نمی‌خواهم اسم ببرم اما همه چیز مشخص است. این افراد آقای علیپور را بد راهنمایی کردند.

مدافع سابق تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: حدود سه ماه پیش از یک باشگاه خارجی برای من ایمیل آمده بود اما مدیر باشگاه تراکتور نتوانست به آن پاسخ بدهد و مدعی بود این ایمیل را دریافت نکرده در حالیکه اگر برای یک فرد ایمیل ارسال شود، تاریخ و زمان آن مشخص است.

سلیمی درباره پیشنهادهایی که از تیم‌های خارجی دریافت کرده است، توضیح داد: از سه تیم اروپایی پیشنهاد دارم که پیش قرارداد آنها به دست من رسیده و تا پنج روز آینده یک تیم را انتخاب می‌کنم. بهتر است الان هم اسمی نبرم. این تیم‌ها برای کشورهای مختلف هستند.

وی درباره حمایت هواداران تراکتور از خودش گفت: برای من باعث افتخار است که آنها چنین حمایتی از من داشتند. حتی الان هم پیام‌هایی از هواداران تراکتور دریافت می‌کنم و بسیاری از آنها می‌گویند تنها بازیکنی بودم که در این چند سال با دل‌خوشی از تیم ما جدا شد و برایم آرزوی موفقیت کردند. آنها به من محبت زیادی داشتند و حتی خود اعضای باشگاه هم برای من پیام تشکر می‌فرستند و جو خوبی برای من در تراکتور ایجاد شده بود. فکر می‌کنم هیچگاه هیچ بازیکنی چنین فضایی را تجربه نکرده است. دست تک‌تک هواداران تراکتور را می‌بوسم و از آنها تشکر می‌کنم.

مدافع سابق تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه با لژیونر شدن به تیم ملی هم فکر می‌کند، گفت: در جلسه‌ای که با مدیرعامل جدید تراکتور داشتم به وی گفتم برای لژیونر شدن بالای چهار سال است برنامه‌ریزی می‌کنم. می‌دانم وقتی به تیم جدیدم بروم کارم تازه شروع می‌شود و شرایط خیلی سخت‌تر از ایران است. مسیر پر پیچ و خمی دارم اما دعای خیر هواداران و پدر و مادرم پشت سرم است. خودم هم تلاشم را چندین برابر می‌کنم تا به تیم ملی برسم. امیدوارم اتفاق خوبی برای من در فوتبال اروپا بیفتد و از بازی کردن در این قاره لذت ببرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyee6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فهرست خرید منصوریان لو رفت