تاریخ انتشار: 1399/07/17 13:36
کد خبر: 53468

کارگرجم: فکری اجازه ندهد کسی در کارش دخالت کند/ استقلال چیزی برای قهرمانی کم ندارد

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت پتانسیل لازم را برای قهرمانی در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر دارند.
کارگرجم: فکری اجازه ندهد کسی در کارش دخالت کند/ استقلال چیزی برای قهرمانی کم ندارد

اکبر کارگرجم، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره انتخاب شدن محمود فکری به عنوان سرمربی چدید آبی‌پوشان پایتخت گفت:‌ من به محمود فکری بابت این اتفاق، بسیار تبریک می‌گویم، او بازیکنی بود که با تعصب سال‌های سال برای استقلال بازی کرد و عملکرد او همیشه در ذهن‌ها باقی است. من برای محمود فکری آرزوی موففیت می‌کنم و امیدوارم در جایگاه سرمربی استقلال بتواند روزهای خوبی را برای آبی‌پوشان پایتخت رقم بزند.

او درباره مشکلاتی که محمود فکری ممکن است با آن مواجه شود، اظهار کرد: تیم‌داری مشکلات خودش را دارد و فکری باید از که امکاناتی دارد، استفاده کند. او  باید محکم به کار خودش فکر کند و برنامه‌های خودش را جلو ببرد و اجازه ندهد کسی در کار او دخالت کند و آن چیزی که به فکر خودش می‌رسد را انجام دهد.

کارگرجم درباره زمانی که استقلال برای آماده‌سازی خود در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر از دست داده است، خاطرنشان کرد:‌ استقلال باید هر چه زودتر تمرینات خود را شروع کند تا بتوانند آمادگی لازم را به دست بیاورد و تلاش خود را بیش‌تر کند. استقلال باید با این مشکلات دست و پنجه نرم کند تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آبی‌پوشان در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر می‌توانند عنوان قهرمان را به دست بیاورند؟ گفت: استقلال قطعا این پتانسیل را دارد. این تیم مگر چه چیزی کم دارد؟ ما بازیکنان خوبی داریم و امیدوارم با یک بدنساز خوب، بازیکنان بتوانند آمادگی لازم را به دست بیاورند و با ارائه بازی‌ها با کیفیت بتوانند نتایج لازم را کسب کنند و در فصل آینده عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند.

او در پایان درباره اتفاقات اخیر باشگاه استقلال و تغییراتی که پیش آمد، خاطرنشان کرد: آقای سعادتمند خوب شروع کرده بود و زحمت‌های زیادی کشید و این که چطور شد که ایشان از باشگاه رفت را من در جریانش نیستم. در این مدت باشگاه چند مدیرعامل و چند سرمربی عوض کرده اما هنوز استقلال سرجای خودش است چون استقلال، باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. نمی‌شود آینده را پیش‌بینی کرد اما من به آینده استقلال امیدوارم هستم و فکر می‌کنم این تیم اگر شرایط خوبی داشته باشد، روزهای خوبی در انتظارش خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkvqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شفر خودش دستیارش را معرفی میکند