تاریخ انتشار: 1399/07/17 23:08
کد خبر: 53427

آخرین فرصت آبی‌ها برای تسویه با طلبکاران

ساعات پراسترسی در انتظار استقلال و هوادارانش به خاطر بدهی های سنگین این باشگاه به برخی بازیکنان و دیگر طلبکاران است.
آخرین فرصت آبی‌ها برای تسویه با طلبکاران

حتما در جریان هستید که استقلال برای گرفتن مجوز حرفه‌ای و حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باید با تمام طلبکارانش تسویه حساب کند. این کار در روزهای گذشته انجام شده اما ظاهرا با چند بازیکن فعلی و سابق هنوز تسویه صورت نگرفته است.

استقلال در سه فصل گذشته با این ماجرا مواجه بوده که پیش از شروع فصل، طلبکارانی وجود دارند که اجازه گرفتن سهمیه آسیایی را به راحتی نمی دهند. غیر از این برخی از این طلبکاران، شکایتشان را به ای اف سی می بردند که کار را برای استقلال سخت تر می کرد. در هر حال استقلال هر فصل، سعی می کند با گرفتن رضایت یا کم کردن مبلغ طلبکارانش مجوز حرفه ای را بگیرد. بر همین اساس چندین بازیکن فعلی و سابق هنوز پولشان را نگرفته اند و البته تا فردا ظهر به باشگاه استقلال فرصت داده اند که طلبشان را پرداخت کند.

در میان نامهایی که مطرح شده خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، پژمان منتظری و محمدحسین کنعانی‌زادگان چهره‌هایی هستند که استقلال هنوز موفق به تسویه حساب با آنها نشده و در صورتی که این اتفاق تا فردا ظهر رخ ندهد، استقلال جایی در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت و اگر استقلال نتواند پول طلبکارانش را بدهد یا رضایت آنها یا وکلا یا مدیربرنامه هایشان را بگیرد، این سپاهان است که جای استقلال را خواهد گرفت. باشگاه تصمیم گرفته چک های تضمینی و البته تاریخ دار را به طلبکارانش بدهد و رضایت آنها را بگیرد تا مجوز حرفه ای استقلال به خطر نیفتد.

استقلال که طی ماههای گذشته مشکلات مختلفی را تجربه کرده قطعا دوست ندارد با یک بحران جدید روبرو شود و حالا باید دید در ساعات باقیمانده، مدیران استقلال می‌توانند این بازیکنان یا وکلایشان را راضی کنند یا اینکه یک بحران جدید در انتظار آبی‌ها خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lpol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


متن احساسی پاشازده برای محمود فکری